Beoordeeld op 1 november 2018

Overnachten in dit hotel voor een weekendje Leuven is prima. Verwacht geen luxe kamer, maar alles is aanwezig en netjes. Badkamer wel verouderd. Blijft dan ook nooit netjes met zo'n douchecabine. Handdoeken waren wat ouder en dun, dat is dan jammer.
Ontbijt was prima.

Datum van verblijf: oktober 2018
carolinev2593, Eigenaar van Hotel Industrie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Bedankt!
De handdoeken zijn eigendom van de wasserij, ik geef uw feedback hierover aan hun door.
De badkamers worden volgend jaar vernieuwd, als de planning goed verloopt :-)
Groetjes,

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding ! Goede ontvangst, schone (geluiddichte) kamer op bovenste verdieping met goede bedden (boxspring matras), fohn en toiletartikelen (stond niet vermeld bij omschrijving), ruime badkamer voor een stadshotel en een uitstekend ontbijt!

Waardering is formeel 1 ster, maar zeker meer waard!

Datum van verblijf: oktober 2018

Bedankt voor uw fijne reactie!
Groetjes

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel voor een weekend Leuven. Wel opletten, er is geen lift! Dat is het nadeel dat we konden ontdekken. De kamers op derde verdieping zijn de voordeligste en dus ook eenvoudigste. Ze zijn goed maar wel gehorig. Ook het verkeer hoor je als de ramen open zijn .Het buffetontbijt is heel volledig en er wordt goed aangevuld. Het personeel is heel vriendelijk. Kortom we hebben een goed verblijf gehad. En het centrum van Leuven is lopend goed te bereiken .

Datum van verblijf: september 2018

Bedankt voor uw fijne reactie!

Beoordeeld op 28 juni 2018

Een gezellig hotel met goede bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Er zijn maar 16 kamers dus echt persoonlijke service. Het restaurant heeft een heerlijk terras, met het station aan de overkant is het zeer bedrijvig en veel zien.

Kamertip: Hotel heeft geen lift.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer geschikt voor een aangename citytrip. Het personeel is uiterst vriendelijk en de gastvrouw is zeer begaan met de gasten.
Tel daarbij nog de zeer klantvriendelijke prijzen, de goede ligging en het zeer degelijke restaurant en je kan als klant niet klagen.
We komen zeker terug als we nogmaals naar Leuven komen.

Datum van verblijf: april 2018