“Goed”

Brasserie Deauville
Geclassificeerd als nr. 192 van 495 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
31 maart 2019 beoordeeld

Lekker gegeten prijs kwaliteit niets op aan te merken. Goede bediening. adresje om tijdens een dagje shoppen op de middag eens langs te gaan gezien de zaak enkel geopend is overdag.

Datum van bezoek: november 2018

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en voor de prijs meer dan behoorlijke luxe hamburgerschotels.
Correcte en vlotte bediening. Om zeker nog terug te gaan.

Datum van bezoek: december 2018
16 december 2018 beoordeeld

We hebben hier gedineerd na een dagje in Leuven. Het is gelegen aan het einde van de winkelstraat. De bediening was zeer snel en ook hadden we het eten snel aan tafel. Het eten, we hebben voor en spaghetti gekozen, werd geserveerd met een apart schaaltje kaas en brood. De hoeveelheid spaghetti was zeer veel, ideaal na een lange dag in Leuven. Het is binnen wat klein waardoor de tafels dicht op elkaar staan. Het personeel was vriendelijk en het restaurant was verder net.

Datum van bezoek: december 2018
22 november 2018 beoordeeld

lekkere kaaskroketten, slaatjes, snelle bediening, zeer vriendelijk,
ik nam het slaatje met boontjes en spek, zeer lekker en voldoende

Datum van bezoek: november 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een stadswandeling door Leuven hier terecht gekomen. Heel rustige brasserie die voornamelijk door de iets oudere medemens word bezocht. Heel vriendelijke service. Ideaal om na het winkelen de maag terug te vullen. Hier kom ik zeker terug als ik nog eens in Leuven ben.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Brasserie Deauville bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In Brasserie Deauville geweest? Deel je ervaringen!