“Om 20.30u sluiten?”

Brasserie Gambrinus
Geclassificeerd als nr. 199 van 473 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
1 juli 2018 beoordeeld

Gisteren begonnen ze iets na 20u de leeggekomen tafels op het terras onmiddellijk weg te halen. Toen ik de vraag stelde kreeg ik een redelijk onvriendelijk antwoord dat ze sluiten om 20.30u. Wij hadden net een karaf wijn besteld dus zijn blijven zitten maar als je uiteindelijk aan het nog enige overblijvende tafeltje zit is het allesbehalve aangenaam. Ze zeggen het misschien niet letterlijk maar eigenlijk jagen ze je wel weg. Zeer teleurstellend, met dit weer een terras om 20.30u sluiten ? Vond het altijd een aangenaam terras maar mij zien ze hier niet meer

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten Leuven op een warme dag dus streken we op een van de terrassen op de Grote Markt neer voor een lekker biertje. De keuze was ruim. Wij kozen voor een Leffe bruin. Die werd vlot gebracht door de vriendelijke ober en smaakte uitstekend.

25 februari 2018 beoordeeld

Wij zijn met vijven gaan eten in de Gambrinus. Op voorhand kregen we een soepje en ook het brood erbij was lekker. Daarna aten we scampi, steak en enkele slaatjes. Iedereen vond behoorlijk. Alleen het slaatje met kip viel niet zo in de smaak, vooral de warme ananas werd niet echt gewaardeerd. Maar verder alles OK. Correcte bediening en ook goed wat betreft prijs kwaliteit. Geen uitblinker maar ook niet slecht

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sandwich gegeten hier. Een club sandwich, maar dan met vis. Het interieur lijkt nog uit de tijd van de bouw te stammen, maar tijdloos is het niet. Prima plek voor een lunch. Niet overdreven vriendelijk. Dat er alleen contant betaalt kan worden is natuurlijk van de zotte. Maar past wel bij de oude sfeer van de brasserie

24 mei 2017 beoordeeld

ruim assortiment aan (heerlijke steaks) in een mooi kader. Goed gegeten, ook de collega's waren tevreden, wel aan de iets duurdere kant

Reizigers die Brasserie Gambrinus bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Brasserie Gambrinus geweest? Deel je ervaringen!