“Heel lekker vegan”
Beoordeling van Vegaverso Leuven

Vegaverso Leuven
Geclassificeerd als nr. 71 van 430 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Gezellige , relaxte sfeer... een ruim aanbod vegan snacks, burgers, not dogs, slaatjes, wraps ,... + Tea room met 100% plantaardige taarten, zoetigheden en speciale koffies. NIEUW FREAKSHAKES!
29 september 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten, zeer uitgebreide menu, voor elk wat wils, goede porties voor een eerlijke prijs, wij komen zeker terug als we in Leuven zijn.

Schrijf een beoordeling

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlijke broodlunch gegeten tijdens onze wandeling door Leuven. Het is zeker een aanrader om hier wat te eten.

12 augustus 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening, grote porties en zeer lekkere gerechten, ook een grote keuze dus voor elk wat wils. wij zouden het iedereen aanraden

10 augustus 2017 beoordeeld

We hebben echt moeten zoeken in het onoverzichtelijk menu. We vragen ons af waarom veel van die gerechten enerzijds op vlees moeten lijken en bovendien er ook nog moeten naar smaken. Wij eten vegetarisch en veganistisch omdat we geen vlees hoeven. De porties zijn te groot en niet fijn bereid.
Een koppel buiten op het terras heeft zeer lang zitten wachten en zijn het dan afgedropen. Ik hoorde één van de dames zeggen 'zo ongeduldig, dan moeten ze maar ergens anders op zoek naar eten'. Je kan dat denken maar niet luidop zeggen. Bovendien was het terras 5 minuten later zo goed als opgeruimd maw sluitingstijd en volgens ons de echte rede dat men die mensen liet zitten.
Misschien allemaal lekker trendy maar niet ons ding. Misschien waren onze verwachtingen te hoog. Er is beter in Leuven.

Tilly V, Eigenaar van Vegaverso Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Beste, jammer dat onze zaak uw ding niet is ...gelukkig zijn vrijwel alle andere recencies heel positief , dus zullen we er maar uit besluiten dat smaken gelukkig verschillen . We bieden trouwens ook heel veel gerechten aan die absoluut niet op vlees lijken of er naar smaken , lekker frisse slaatjes en wraps en broodjes met allerhande groentenspreads bvb :-) Wat de mensen op het terras betreft , als die vertrokken zijn zal het waarschijnlijk willen zeggen dat ze niets besteld hadden ( wij bedienen niet aan tafel , en het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand vertrekt terwijl hun eten besteld en betaald is ) Er is wel iemand eventjes binnen geweest om te zeggen ( vaste klanten) dat ze onverwachts weg moesten , misschien die mensen... Niemand van ons beiden - mijn moeder en ik runnen de zaak samen , met hart en ziel trouwens , als ik dat er even tussendoor mag bij vermelden ,- heeft de opmerking gemaakt die u gehoord heeft , wij hebben respect voor onze klanten - net zoals de meesten van hen voor ons :-) . U had ook gerust even met ons mogen komen praten over uw ontevreden gevoel hoor, dan hadden we er misschien een oplossing kunnen aan geven ... Jammer dat het uitzonderlijk bij u niet het geval was maar we zijn trots op onze zaak en blij dat we de meeste mensen hun verwachtingen wel ruimschoots inlossen :-)

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel, veel keuze en spectaculair uitziend eten. De kaart biedt veel variatie en het eten smaakt echt heel erg lekker. De porties zijn flink, dus ruim voldoende voor de gemiddelde tot grote eter. Kleine eters kunnen makkelijk samen doen met een maaltijd. Het eten is in mijn beleving anders dan bij veel andere vegan/ plantaardige restaurants. De maaltijden zijn creatief, kunnen erg gezond maar ze mogen hier ook gewoon lekker zijn met b.v. slagroom of lekkere sausjes etc.

Reizigers die Vegaverso Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Vegaverso Leuven geweest? Deel je ervaringen!