“Alvast niet voor Ramen gaan”
Beoordeling van Oli de Chinees - GESLOTEN

Oli de Chinees
Keukens: Aziatisch
3 juni 2016 beoordeeld

We aten er met twee. Dim Sums waren ok, maar de Duck Ramen waren te vergelijken met een mindere versie van supermarkt kant en klare opwarmnoedels...

5 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een social deal bon gegaan voor een all you can eat buffet. Het eten was geen hoogvlieger maar zeker niet slecht. Voor een zoetebek vond ik het dessert niet top. Jammer genoeg weinig keus voor vegetariërs. Personeel was vriendelijk.

10 december 2015 beoordeeld

als je een lekkere hap zoekt voor de grote en kleine honger is dit een uitstekende keuze in hartje leuven aan zeer democratische prijzen.

5 oktober 2015 beoordeeld

Ik ben hier al een aantal keer met vrienden gaan eten en vind het echt superlekker elke keer. Je bent snel bediend en er is keuze tussen een tiental gerechten voor ongeveer 6 euro per schotel. De borden worden altijd heel vol geschept. Hoewel er heel veel ruimte is, komt hier jammer genoeg niet zo veel mensen. Ik hoop dat daar snel verandering in komt want het is echt de moeite waard.

16 juli 2015 beoordeeld

Bij Oli is het eten altijd lekker. Er zijn geen wachttijden, snelle bediening. Ideaal voor een lunch tijdens je middagpauze. Een echte aanrader.

Reizigers die Oli de Chinees bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant