“Fijne wijnbar/resto”
Beoordeling van Savoye

Savoye
Geclassificeerd als nr. 109 van 465 Restaurants in Leuven
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast een mooi en lekker aanbod aan wijnen hebben ze hier ook heerlijke gerechten aan mooie prijzen.
De bediening is vlot, aangenaam en snel.
Een aanradertje.

4 mei 2018 beoordeeld

Hier een paar drankjes gedaan en wat hapjes gegeten. Erg leuk terras en fijn personeel. Het eten was ook erg goed.

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 4 gaan eten. Voor mijn verjaardag had ik zin in de seizoensmenu. Wanneer ik wou bestellen bleek dat heel de tafel de menu moest nemen. Dus ook onze kinderen... ook bij doorvragen moest het per tafel Geen menu dus.
Ook de tapa's (bedoeld voor de kinderen) moest per tafel. Bij doorvragen kon dat dan toch.

De gevulde courgette was ok. De tapa's lekker (niet waw).

Enige pluspunt: het glas wijn was lekker.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een etentje ben ik met een vriendin toevallig hier beland. Het interieur is supergezellig en het personeel zeer vriendelijk. Het gezellig plekje aan het haardvuur en de heerlijke wijn maakten het plaatje compleet. Wij komen hier zeker nog terug om te eten en ik ga deze verborgen parel aan iedereen aanraden.

21 maart 2018 beoordeeld

Zeer aangenamen en vriendelijke mensen.
Hele gezellige, cosy zaak!
Het eten was heel lekker. Chateaubriand was perfect gebakken, zeer mals en echt de moeite!
Een echte aanrader!

Reizigers die Savoye bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Savoye geweest? Deel je ervaringen!