“Toevallige ontdekking en zeer de moeite waard”
Beoordeling van Restaurant Anoor - GESLOTEN

Restaurant Anoor
1 maart 2015 beoordeeld

De 1e keer zijn we hier toevallig verzeild geraakt. We waren toen aangenaam verrast door de prima bediening, de goede kwaliteit vh eten en dit alles aan een zeer democratische prijs. Mooie porties en een leuk kader. Gisteravond zijn we terug geweest en ook nu kon Anoor ons weer overtuigen omwille van dezelfde redenen: een achte aanrader. Jammer dat niet meer mensen op een zaterdagavond de weg gevonden hadden naar dit zalige restaurant.

20 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze culinaire reisbeurs hebben wij dit mooi restaurant en tussen haakjes, waar je heerlijk kan eten, gevraagd voor koeskoes klaar te maken voor deze travelbeurs

7 november 2014 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, zeer lekker gegeten, schappelijk geprijsd. Kortom: een plaats om terug te keren.

12 september 2014 beoordeeld

Aangenaam restaurant en mooie sfeer ,het eten is lekker ,een goede service comfort
en altijd een thee drink mogelijk en verrassend lekkere gerechten .
Het is zeker vatbaar om terug langs te komen en nogmaals te genieten.

10 september 2015 beoordeeld

Reizigers die Restaurant Anoor bekeken, bekeken ook