“Maakt de verwachting waar”
Beoordeling van Huis Der Burgers

Huis Der Burgers
Geclassificeerd als nr. 11 van 430 Restaurants in Leuven
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had hier al heel goede dingen over gehoord van vrienden. Gisteren kunnen vaststellen dat dat zeker niet gelogen of overdreven was. Gezellig ingericht, vlotte bediening en super lekker. Das Chick burger was waanzinnig goed en de frietjes erbij ook lekkerder dan gemiddeld. Hier komen we zeker terug!

Schrijf een beoordeling

3 oktober 2017 beoordeeld

Zaterdag gaan eten met de familie. Voldoende keuze en leuk concept in een smaakvol interieur. Snelle bediening en correcte prijzen. Tijdens ons bezoek was er wel mee momenten veel lawaai dus wellicht minder geschikt voor een leuk en rustig gesprek.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi interieur en vriendelijke bediening. Goed voor een snelle hap. Lekkere hamburger en de frietjes vond ik zeer lekker!

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en schattig om buiten te zitten. Wij namen de master en dat was zeker niet teveel voor matige eters. Zeker aan te raden!

22 juli 2017 beoordeeld

Beste gourmet burgerzaak van Leuven (en wij hebben er al verschillende geprobeerd): verzorgd, lekkere dikke frieten, stevige burgers! En een hip en leuk interieur. Aanrader!

Reizigers die Huis Der Burgers bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Huis Der Burgers geweest? Deel je ervaringen!