“Heerlijk gegeten, lekkere aangepaste wijn, verkrijgbaar per glas! Super bediening! Top!”
Beoordeling van Bistro Tribunal "Chez Yf"

Bistro Tribunal "Chez Yf"
Geclassificeerd als nr. 3 van 458 Restaurants in Leuven
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld

De gezellige famiale sfeer maakt het plaatje compleet. Een gepasionneerde kok die zijn klanten laat genieten van de lekkerste steak! De verse frietjes, huisgemaakte mayonaise en lekker slaatje en daar bovenop nog eens keuze tussen verschillende warme sauzen/groenten maakt het gerecht af. Met liefde gemaakt, dat smaakt. De manier hoe de kok aan tafel de klanten benadert is een kers op de taart! Super!

Datum van bezoek: augustus 2020

24 juli 2020 beoordeeld

Niet zoveel restaurants in Leuven hebben de joker om tof aangesproken te worden door de chef en door het bedienend personeel.

De keuze van het aanbod aan tafel van de hoogwaardige steaks is een belevenis en de bereiding top.

Origineel en kwaliteitsvol.

De shift van 18 u tot 20 u misschien toch wel een nadeel.

22 juli 2020 beoordeeld

Dinner met de ouders en vriendin.

De ontvangst en bediening zijn los, gezellig en zoals het hoort. De eigenaar en gastheer is sociaal en een geboren verkoper.

Het hele concept rond het kiezen van een stuk vlees en bijhorende garnituren zorgen voor een huiselijke sfeer maar... Het loopt snel op. Sommige stukken vlees kunnen niet kleiner en lopen dan vrij hoog op. Een stuk delen met 2 is een slimme zet.

De wijn is ook uitstekend maar goed doorgerekend. Toevallig een wijn die ik zelf thuis ook altijd heb staan (prijs x4)

Al bij al een fijne ervaring natuurlijk.

Datum van bezoek: februari 2020
15 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al Leuvenaar kan ik zeggen dat dit het beste restaurant van Leuven is. Ik kom hier maandelijks verschillende keren en word telkens super onthaald door het personeel. Yf en Jens zorgen al 4 jaar lang voor een service waar geen enkel restaurant aan kan tippen. Dan heb ik nog niet gesproken over de kwaliteit van het vlees en de vis. Ze kennen hun producten en ingrediënten.

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangen van begin tot einde..Héél leuke en verrassende kaart..calamares bij apero is subliem..leuke uitleg bij de soorten vlees..hoofdgerecht heel leuk gebracht en bijbehorende fritjes en groentjes waren vers en heerlijk..de leuke potjes verse chocomousse bij de rekening waren de ideale afsluiter..de patron lijkt bij ons eerste bezoek al meer op een vriend..thuiskomen dus..al is het voor de eerste keer..maar het zal zéker niet de laatste geweest zijn! Dikke aanrader

Reizigers die Bistro Tribunal "Chez Yf" bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bistro Tribunal "Chez Yf" geweest? Deel je ervaringen!