“Lekkerste steak in een topkader”
Beoordeling van Bistro Tribunal "Chez Yf"

Bistro Tribunal "Chez Yf"
Geclassificeerd als nr. 2 van 470 Restaurants in Leuven
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige lekker gegeten hier.
Stukje vlees dat smelt op de toeng.
Vriendelijke bediend en heel gezellig zitten hier !

12 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant stond al langer op mijn verlanglijstje en ter ere van mijn verjaardag had mijn vrouw hier gereserveerd. Voor de vleeseter een goed adresje, prima kwaliteit maar de prijs is navenant. Leuke ervaring met de koeltoog en de uitleg, maar overall toch net iets te prijzig volgens mij. Maar op de kwaliteit en het vlees niets af te dingen. Leuk om eens meegemaakt te hebben maar niets om elke maand te doen.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste steak van Leuven en omstreken! Het concept klopt! Super bedienining en top ervaring! Zeer gastvrije eigenaar, die voor zijn klanten altijd het aller beste wilt!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste steak van leuven en omstreken!
Aanrader prijs/kwaliteit
Top bediening door gedreven vakmensen.
Eeb sublieme beleving.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor de 1ste maal deze zaak bezocht. Zéér lekker stukje vlees hier gegeten. De bediening door de charmante oudere maakte onze avond compleet. Doe zo voort! Heerlijke wijnkaart.

Reizigers die Bistro Tribunal "Chez Yf" bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bistro Tribunal "Chez Yf" geweest? Deel je ervaringen!