“Top”
Beoordeling van Bistro Tribunal "Chez Yf"

Bistro Tribunal "Chez Yf"
Geclassificeerd als nr. 1 van 430 Restaurants in Leuven
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Bediening was ook zeer vriendelijk. Mijn compagnie was van Leuven. Maar voor hen was het de eerste keer ( voor mij zeker niet ). Ook zij vonden het zeer lekker en gingen zeker terug komen. Er is een periode geweest dat er problemen waren met de chef. Maar dit is momenteel zeker opgelost. Een dikke pluim aan de nieuwe, super vriendelijke chef.

Schrijf een beoordeling

25 oktober 2017 beoordeeld

We hadden de tribunal royal genomen. 4x100g vlees. Heel lekker, vooral de Holstein kunnen we aanbevelen. De betere biefstuk.

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk concept, het vlees word je persoonlijk uitgelegd en je kan de hoeveelheid van het vlees zelf kiezen of combineren. Top service voor de wijn, we mochten zelfs proeven voor we een beslissing maakte.
Heel leuke ervaring! Prijziger, maar het is het waard.

11 oktober 2017 beoordeeld

Bistro 'Tribunal' aan het Justitiepaleis van Leuven heeft op de kaart oa steaks van een 10-tal verschillende vleessoorten. De chef geeft de klant daarbij een deskundige uitleg. Alles was prima verzorgd en de bediening zeer vriendelijk.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gisteren geluk; het laatste vrije tafeltje was voor ons!
Goede uitleg over de vleessoorten in de toog en uitstekende bediening
Vlees was perfect gebakken en zeer smakelijk
Lekkere verse frietjes
Ook de mayo, bearnaise en peperroomsaus waren vers en lekker
Eenvoudig fris slaatje erbij
Niet goedkoop; 39 eur pp voor 300 gr
Zeker reserveren want super druk!

Reizigers die Bistro Tribunal "Chez Yf" bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bistro Tribunal "Chez Yf" geweest? Deel je ervaringen!