“Een brunch? Brrr...”

Keukens: Italiaans, Bar, Wijnbar
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
7 augustus 2014 beoordeeld

We gingen voor een "brunch" van Social Deal samen met vrienden. Het begon alvast met een minibrusschetta van 2x2 cm die bovendien aangebrand was. En het verbeterde niet als de andere minihapjes werden aangevoerd. De wachttijden waren enorm, het personeel sprak geen Nederlands. De cappucchino werd lauw geserveerd, maar wat wil je: het personeel had enkel belangstelling voor zijn smartphone... We vertrokken na afloop met een hongergevoel en met veel schaamte omdat we onze vrienden dit hadden aangedaan. SABENA (Such A Bloody Experience Never Again.

• Sfeer
Michael944, Manager van Officina italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2014

Beste,

wij vinden het zeer spijtig dat U met deze gemengde en negatieve gevoelens onze zaak heeft moeten verlaten. De zaak werd per 3 november 2014 door een nieuwe directie overgenomen. We hebben inderdaad een zeer Italiaans team behouden waaronder een zeer geëxperimenteerde chef (meer dan 25 jaar ervaring in de échte Italiaanse keuken) en een Italiaanse zaaljongen dat steeds zijn best zou doen opdat U tevreden de zaak zou verlaten. Wat zegt U ervan indien we U nogmaals zouden kunnen uitnodigen, dan wel persoonlijk in plaats van met Social Deal? U kunt gewoon de zaak bereiken per telefonisch en vragen om de zaakvoerder. Wij wensen U alleszins een fles bubbels aan te bieden ter compensatie indien U dan toch zou terugkomen. Wij hopen U te kunnen verrassen hiermee én met uw volgende Italiaanse uitstapje te Leuven. Arrivederci!

2 augustus 2014 beoordeeld

Met voucher gaan eten. Sinds lang weer echt Italiaans eten geproefd. Geen poespas maar wel heel erg lekker. Omdat het warm weer was lekker buiten gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en een zingende kok maakte het plaatje helemaal af. De porties waren, voor een 6-gangen aan de grote kant. Zeker een aanrader voor een echt Italiaans avondje.

• Sfeer
Michael944, Manager van Officina italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2014

Grazie Mille,

Kom gauw eens terug! We hebben een nieuwe kaart in petto en dagelijks nieuwe menu's met seizoensgebonden gerechten. Onze wijnkaart gaat ook een verandering tegemoet. Wij gaan zorgen de goede service te behouden, op een éénduidige manier tewerk te gaan en opnieuw proberen jullie te verrassen. Tot de volgende!

21 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier eten met een voucher van social deal, omdat het bijbehorende menu ons wel aansprak; carpacio vooraf, tiramisu toe en als hoofd keuze tussen red snapper en lamsfile. We werden bediend door een Aziatisch meisje die helemaal niks wist en niet eens Engels sprak, laat staan Vlaams/Nederlands. Ze vertelde ons dat het voorgerecht mozzarella met ham was en het hoofdgerecht een varkenskarbonade. Toen werd hiertegen protesteerden werd ons verzekerd dat we toch zouden krijgen wat Op de voucher stond. Helaas kregen we dat niet, maar inderdaad mozzarella vooraf, waar ongevraagd nep-truffelolie overheen gegooid was, bah, voor mij niet eetbaar omdat ik hier allergisch voor ben, maar we kregen niets anders. Als hoofdgerecht kreeg ik (te rauwe) lamskoteletten ipv lamsfilet en mijn man kreeg tilapiafilet ipv red snapper. Het interesseerde de eigenaren allemaal geen klap, ongelooflijk! De tiramisu was wel lekker, maar we kregen wel een Veel kleinere portie dan onze buren, waarschijnlijk omdat ze ons maar vervelend vonden, omdat we graag wilden krijgen wat we besteld hadden.

Beste,

wat naar dat U dit heeft moeten meemaken! Wanneer ik Uw boodschap lees, zou ik inderdaad haast nooit wensen terug te komen. Maar opgelet! Per 3 november is er een nieuwe directeur aanwezig en zijn er een aantal zaken veranderd. Laat het ons aub opnieuw proberen, maar deze keer beter! Kunnen we U versieren met een lekkere fles bubbels? Indien het antwoord positief is, laat het ons gerust weten per telefonisch en vraag naar de zaakvoerder! Wij zullen U met plezier opnieuw ontvangen en de Italiaanse belofte behouden: een leuke ervaring met goed eten, voor een goede prijs! Wij horen het graag! Ciao!

14 juni 2014 beoordeeld

via groupon kennisgemaakt met dit italiaans restaurantje. De gastheren doen goed hun best, maar gastvrijheid alleen is niet voldoende. Lekkere pasta ala voorgerecht. Oso bucco was een zware tegenvaller. Zogezegde italiaanse topwijn gedronken, maar aan 50 Euro de fles (korting al afgerekend) was dit een tegenvaller. Er komt geen volgende keer.

14 juni 2014 beoordeeld

Geboekt via two for one: kregen een heel ander menu dan wat was afgesproken. Eten was van slechte kwaliteit: vb massa's bonen uit blik met een beetje pasta :s Niemand spreekt Nederlands (gebroken Engels). Alhoewel aperitief van het huis was inbegrepen in de prijs werd dit ons toch aangerekend. Dessert werd op tafel gezet om direct weer weggenomen te worden, daarna 45 min gewacht en na veel aandringen werd net hetzelfde dessert gebracht. Er is geen organisatie alles verloopt zeer chaotisch.

• Sfeer

Reizigers die Officina italiana bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant