Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Agoda.com
Gratis annuleren tot 28/05/22
FindHotelUS$ 65
Orbitz.comUS$ 65
eDreamsUS$ 65
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit appartementencomplex is niet duur en je krijgt er voldoende voor terug. De communicatie voorafgaand aan het bezoek was onduidelijk. Je kan pas vanaf 16:00 inchecken wat eerder niet goed gecommuniceerd werd. Een vroege incheck was eerst niet, toen wel mogelijk maar zou extra geld kosten. De “parkeergarage” is een vervallen, donkere en vochtige vuilnisbelt waar je 12€ per nacht voor betaalt. Overigens is dit wel goedkoper dan aan de straat parkeren.
De studio zelf was netjes en de keuken heeft alles wat je nodig hebt. Boven stonden 2 bedden en een tv met bank en tafeltje. De bedden waren ontzettend oncomfortabel, je voelt de veren door het matras heen. Het is er ook heel erg gehorig, wij konden elk woord verstaan van onze buren die na 12 uur nog keihard aan het praten waren. Het complex is een mix van studenten en vakantieverhuur.
De locatie is erg goed, binnen 10 min lopen ben je in het centrum.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig appartement maar voor de geringe prijs zeker een aanrader.

Goede bedden en heel erg schoon. Keuken was voldoende uitgerust. douche was ook erg schoon.

Op loopafstand van het centrum. Restaurantjes op loopafstand.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 17 december 2018

Al vaker gebruik gemaakt van deze accommodatie op deze locatie om een concertje te kunnen bijwonen in Leuven en daarna niet naar de kust terug te rijden. We keren graag terug. We merken ook dat er rekening wordt gehouden met de opmerkingen of tips Van de huurders. Prima!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 december 2018

Goed bereikbare locatie met vriendelijk personeel. De kostprijs is eerder aan de lage kant dus verwacht geen grote luxe. Wij hebben deze locatie intussen voor de tweede keer geboekt na een avondje stappen in Leuven en komen zeker met plezier terug.

Mag lichtjes een opfrissing gebruiken maar op zich goed voor één nacht (maar zeker niet meer).

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een beetje een vreemd complex: het lijkt een soort CenterParcs maar dan middenin de stad. Kamer was heel basic, maar zeker ook niet duur. Prima plek om te overnachten, ik zou er geen week willen zitten.

Datum van verblijf: oktober 2018