Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.comUS$ 65
eDreamsUS$ 65
StayForLong
Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig appartement maar voor de geringe prijs zeker een aanrader.

Goede bedden en heel erg schoon. Keuken was voldoende uitgerust. douche was ook erg schoon.

Op loopafstand van het centrum. Restaurantjes op loopafstand.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 17 december 2018

Al vaker gebruik gemaakt van deze accommodatie op deze locatie om een concertje te kunnen bijwonen in Leuven en daarna niet naar de kust terug te rijden. We keren graag terug. We merken ook dat er rekening wordt gehouden met de opmerkingen of tips Van de huurders. Prima!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 december 2018

Goed bereikbare locatie met vriendelijk personeel. De kostprijs is eerder aan de lage kant dus verwacht geen grote luxe. Wij hebben deze locatie intussen voor de tweede keer geboekt na een avondje stappen in Leuven en komen zeker met plezier terug.

Mag lichtjes een opfrissing gebruiken maar op zich goed voor één nacht (maar zeker niet meer).

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een beetje een vreemd complex: het lijkt een soort CenterParcs maar dan middenin de stad. Kamer was heel basic, maar zeker ook niet duur. Prima plek om te overnachten, ik zou er geen week willen zitten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

super service. We hadden niet de mogelijkheid op tijd in te checken maar alles was voorzien, zodat we s nachts om 3.30u zonder problemen ons bed konden induiken!! Alles super georganiseerd en toppersoon aan de receptie!! voor herhaling vatbaar

Kamertip: super gemakkelijk ivm eventuele late check in, leuk dat het ontbijt aan de deur staat en dat er een kleine kitchenette is
Datum van verblijf: september 2018