Martin D

Mooie hotelervaring,

Beoordeling van Begijnhof Hotel
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Rustig en aangenaam hotel, mooie verzorgde tuin aanpalend aan het begijnhof. Propere en moderne kamers. Behulpzaam onthaal. aantrekkelijk ontbijtbuffet.
Enig minpuntje : voor de verjaardag van mijn partner vroeg aan het onthaal om iets speciaal te voorzien voor het ontbijt (of op de kamer) maar dat was het personeel vergeten....
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Martin,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het is verheugend te vernemen dat u de rust en aangename sfeer van ons hotel, de verzorgde tuin en de moderne inrichting van onze kamers wist te waarderen. Ons team streeft ernaar om onze gasten een onberispelijke service te bieden en wij zijn blij dat onze receptie daarin geslaagd is.

Het spijt ons te vernemen dat de speciale voorziening voor de verjaardag van uw partner niet was gerealiseerd. Ondanks onze inspanningen om elk verblijf speciaal te maken, erkennen we dat er in dit geval een fout is gemaakt. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Daarnaast vinden wij het fijn dat ons uitgebreide ontbijtbuffet u is bevallen. Onze gasten genieten vaak van de diverse keuzes en de kwaliteit van onze producten in het historische ‘Karrehuis’. Dit is een belangrijk onderdeel van de ervaring bij Begijnhof Hotel.

We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen.

• Vio.com
2.0 km van Begijnhof Hotel
  • Vio.com
1.7 km van Begijnhof Hotel
Restaurant
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
  • StayForLong
0.9 km van Begijnhof Hotel
Roomservice
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 9 juni 2024 via mobiele applicatie

Geslapen vanwege een bruiloft in d ex naastgelegen faculty club.
Alles perfect verzorgd en het ontbijt was verlengd tot 12 uur en check-out tot 12.30uur.
Mooie service hoor.
Parkeren was gratis op terrein van de faculteit en voor degenen die toch per ongeluk op het parkeerterrein van het hotel stonden, werd dit verteld en konden de auto’s gratis verzetten!

Kamertip: Mooie binnenstad van Leuven op loopafstand
Datum van verblijf: juni 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,
Het verheugt ons dat uw verblijf bij ons zo geslaagd was.

We zijn blij te horen dat de aangepaste ontbijttijden en de uitgestelde check-out door u als positief werden ervaren. Het is altijd ons doel om waar mogelijk tegemoet te komen aan de speciale wensen van onze gasten. Ook stellen we het op prijs dat u onze parkeerfaciliteiten goed heeft kunnen benutten, en dat de communicatie hieromtrent helder en behulpzaam was.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 mei 2024

Prijs kwaliteit perfect. Kwalitatieve kamers inclusief kwaliteitslinnen. Zeer verzorgd en vooral lekker warm ontbijt.
Een goed adres.
Ik snap wel niet waarom een beoordeling 200 tekens moet hebben. Waarschijnlijk marketing afdeling die ver van de realiteit staat.

Datum van verblijf: mei 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wij zijn blij te horen dat de prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u de kwaliteit van onze kamers en het linnen waardeerde. Het is voor ons een prioriteit om onze gasten een verzorgde en comfortabele omgeving te bieden, en uw opmerkingen bevestigen dat onze inspanningen hun vruchten afwerpen.

Het is daarnaast fijn te vernemen dat u genoten heeft van ons warme ontbijt. Ons team doet altijd zijn uiterste best om een smakelijke en uitnodigende start van de dag te verzorgen.

Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 7 mei 2024

Hele vriendelijke en helpende bediening.
Heel sfeervolle kamer met leuke oudroze details en natuurlijke verlichting.
Heerlijk en uitgebreid ontbijt met voldoende keuze voor vegetariërs of mensen die lactose of glutenvrij wensen te eten.

Datum van verblijf: mei 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft kunnen doorbrengen en dat het ontbijt zo uitstekend naar wens was. Fijn ook dat u zo tevreden was over ons team!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 4 mei 2024

Prachtig hotel in een prachtige bijna middeleeuwse ambiance.
Prettig personeel, prima kamers en een uitstekend ontbijt.
De tuin is een geweldige toevoeging!

Datum van verblijf: mei 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Leobc,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Het doet ons team veel plezier te horen dat onze locatie, verankerd in de bijna middeleeuwse sfeer van Leuven, zo gewaardeerd wordt.

Het is geweldig dat u de inspanningen van ons personeel en de kwaliteit van onze kamers opmerkt, aangezien wij continu streven naar uitmuntendheid in service en comfort.

Ons uitgebreide ontbijtbuffet, geserveerd in het authentieke 'Karrehuis', is ontworpen om een perfecte start van de dag te bieden en we zijn blij dat dit bij u in de smaak is gevallen.

De tuin, een oase van rust midden in het UNESCO Werelderfgoed, is inderdaad een prachtige aanvulling op de ervaring van onze gasten. Het Begijnhof Hotel team is verheugd dat u deze toevoeging waardeert en hoopt dat het heeft bijgedragen aan een onvergetelijk verblijf.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 mei 2024

Op 10 minuten lopen van het centrum, in Begijnenhof. Prachtig gelegen, mooie tuin. Goede bedden, vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Kleine douche en de sauna alleen op bijbetaling, terwijl de prijs van de overnachting al best pittig is. Kamer netjes, maar niet binzonder.

Beste Mariëlle,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te horen dat onze locatie, de prachtige tuin, de comfortabele bedden en het ontbijt aan uw verwachtingen hebben voldaan. Eveneens zijn wij blij dat u de vriendelijkheid van ons personeel heeft ervaren als positief.

Wij betreuren echter dat de grootte van de douche en de bijbetaling voor de sauna niet geheel naar wens waren. Onze sauna biedt een exclusieve ervaring voor onze gasten en de prijsstelling hiervan is afgestemd op het onderhoud en de service die wij bieden.

Bovendien streven wij ernaar om competitieve kamerprijzen aan te bieden die overeenkomen met de kwaliteit en voorzieningen van ons hotel.

Wij zijn dankbaar voor uw erkenning van de netheid van onze kamers en hopen dat uw verblijf in Leuven een aangename herinnering zal blijven.

Een volgende keer verwelkomen we u met plezier opnieuw.