Marielle W
Haarlem, Nederland

Prachtig gelegen vlak bij t centrum

Beoordeling van Begijnhof Hotel
4,0 van 5 bollen1 mei 2024 beoordeeld
Op 10 minuten lopen van het centrum, in Begijnenhof. Prachtig gelegen, mooie tuin. Goede bedden, vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Kleine douche en de sauna alleen op bijbetaling, terwijl de prijs van de overnachting al best pittig is. Kamer netjes, maar niet binzonder.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 mei 2024
Beste Mariëlle,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te horen dat onze locatie, de prachtige tuin, de comfortabele bedden en het ontbijt aan uw verwachtingen hebben voldaan. Eveneens zijn wij blij dat u de vriendelijkheid van ons personeel heeft ervaren als positief.

Wij betreuren echter dat de grootte van de douche en de bijbetaling voor de sauna niet geheel naar wens waren. Onze sauna biedt een exclusieve ervaring voor onze gasten en de prijsstelling hiervan is afgestemd op het onderhoud en de service die wij bieden.

Bovendien streven wij ernaar om competitieve kamerprijzen aan te bieden die overeenkomen met de kwaliteit en voorzieningen van ons hotel.

Wij zijn dankbaar voor uw erkenning van de netheid van onze kamers en hopen dat uw verblijf in Leuven een aangename herinnering zal blijven.

Een volgende keer verwelkomen we u met plezier opnieuw.

2.0 km van Begijnhof Hotel
Executive Flat
Exterior view
  • ibis Budget
2.0 km van Begijnhof Hotel
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
  • ibis
Bar/lounge
  • ZenHotels.com
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 30 april 2024

Mooi hotel, prachtige ligging en goed ontbijt!! We werden zeer vriendelijk ontvangen en alles werd naar alle tevredenheid voor ons geregeld, zoals bv de parkeerplaats. Personeel, ook bij ontbijt en kamer schoonmaak, erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen graag terug.

Kamertip: Reserveren van een parkeerplaats bij het hotel is aan te bevelen.
Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Propriétaire van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2024

Beste Josetf,
Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.

Uw vriendelijke woorden over ons hotel en de prachtige ligging maken ons trots en wij zijn blij dat u het ontbijt heeft gewaardeerd. Het doet ons plezier te horen dat onze parkeerservice naar wens was en dat ons personeel, van receptie tot ontbijtservice en kameronderhoud, u vriendelijk en behulpzaam heeft bijgestaan.

Uw intentie om terug te komen naar Begijnhof Hotel waarderen wij zeer en we willen u bedanken voor het aanbevelen van ons hotel. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en uw feedback motiveert ons om de kwaliteit van onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.

Beoordeeld op 28 april 2024

Het is mooi hotel dat in de buurt van het centrum ligt, maar op een rustige en groene locatie. Het is voorzien van moderne gemakken. Het ontbijt heeft een groot assortiment en zelfs een glas champagne behoort tot de opties. Ons bezoek was kort, maar we komen hier zeker een keertje terug!

Kamertip: De kussen zijn behoorlijk dik dus mocht je daar niet van houden, is het goed om dat bij de receptie aan te geven.
Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Beste gast,
Bedankt voor uw fijne beoordeling!

Het doet ons bijzonder goed te vernemen dat de rustige en groene ligging van ons hotel, evenals onze moderne faciliteiten, bijgedragen hebben aan uw aangename verblijf.

Uw complimenten over de verscheidenheid van ons ontbijtbuffet zijn zeer gewaardeerd. Ons team streeft ernaar om een smakelijke en uitgebreide start van de dag te bieden met een selectie die past bij de diverse voorkeuren van onze gasten.

Het is ons een genoegen te horen dat u van plan bent om ons in de toekomst nogmaals te bezoeken. Wij zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat uw volgende verblijf net zo memorabel zal zijn als het eerste.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 23 april 2024 via mobiele applicatie

De kamer lijkt op een kamer van een Novotel langs de snelweg. Sober met weinig service. De bar heeft geen service en is ongezellig. Maar het is te duur voor wat er geboden wordt. 285 per nacht 25 voor de hond die verder er niets voor terugkrijgt en 25 voor de auto. Dat kan veel beter.

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.

Het spijt ons te horen dat de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u de service als sober heeft ervaren. Wij streven ernaar elke gast een comfortabel verblijf te bieden en nemen uw feedback serieus.

Onze 'honesty bar' is een uniek concept dat wij aanbieden, waarbij gasten zelf hun consumptie kunnen noteren en toevoegen aan de kamerrekening voor een huiselijke sfeer. We betreuren het dat u de atmosfeer hiervan als ongezellig heeft ervaren.

Wat betreft de prijsstelling, wij verzekeren u dat onze tarieven competitief zijn binnen de regio en reflecteren de kwaliteit en de locatie van ons hotel, dat gelegen is in een UNESCO Werelderfgoed gebied. Daarnaast bieden wij moderne faciliteiten zoals recent gerenoveerde kamers en matrassen, en streven wij ernaar een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden. De kosten voor huisdieren en parkeren zijn vastgesteld om de extra service en onderhoud die deze voorzieningen vereisen te dekken.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 april 2024 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons fietsweekend! Het hotel straalt rust uit in het centrum van Leuven.Prachtige kamer,vriendelijk personeel.
Plaats voor onze fietsen in afgesloten ruimte! Een echte aanrader!! Het heeft dan ook een unieke ligging en een prachtige tuin.

Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2024

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!

Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de centrale ligging van het hotel en de klantvriendelijkheid van ons personeel.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 14 april 2024 via mobiele applicatie

Comfortabel hotel, goed gelegen op wandelafstand van het centrum, lekker ontbijt. Bepaalde kamer zijn blijkbaar totaal vernieuwd. Toch wel groot verschil tussen de kamers waardoor niet alle kamers de 4* verdienen. Betalende parkeerfaciliteiten zijn goed. Supervriendelijk personeel !

Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Beste Jan,
We waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen.

Het verheugt ons te horen dat onze locatie en het ontbijt aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u onze parkeerfaciliteiten als positief heeft ervaren. Wij zijn ook blij dat u het personeel als supervriendelijk heeft ervaren, want wij streven ernaar om al onze gasten een warm welkom te bieden.

Echter, we vinden het jammer te vernemen dat niet alle kamers aan uw verwachtingen voor een 4-sterren ervaring voldeden. We willen u laten weten dat er in 2020 renovaties zijn uitgevoerd en we continu streven naar het verbeteren van onze faciliteiten en diensten. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om waar nodig te verbeteren.

We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen te delen en we nemen uw opmerkingen ter harte. In Begijnhof Hotel streven we ernaar om iedere gast een memorabele ervaring te bieden.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,