Global08090372033
Waregem, België

Ideaal rustgevend hotel in het centrum!

Beoordeling van Begijnhof Hotel
5,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben genoten van ons fietsweekend! Het hotel straalt rust uit in het centrum van Leuven.Prachtige kamer,vriendelijk personeel.
Plaats voor onze fietsen in afgesloten ruimte! Een echte aanrader!! Het heeft dan ook een unieke ligging en een prachtige tuin.
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 apr 2024
Beste gast,
Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!

Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de centrale ligging van het hotel en de klantvriendelijkheid van ons personeel.

Hartelijke groeten,

Bar/lounge
Volledig restitueerbaar
1.3 km van Begijnhof Hotel
Restaurant
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
  • Priceline
3.2 km van Begijnhof Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 14 april 2024 via mobiele applicatie

Comfortabel hotel, goed gelegen op wandelafstand van het centrum, lekker ontbijt. Bepaalde kamer zijn blijkbaar totaal vernieuwd. Toch wel groot verschil tussen de kamers waardoor niet alle kamers de 4* verdienen. Betalende parkeerfaciliteiten zijn goed. Supervriendelijk personeel !

Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Beste Jan,
We waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen.

Het verheugt ons te horen dat onze locatie en het ontbijt aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u onze parkeerfaciliteiten als positief heeft ervaren. Wij zijn ook blij dat u het personeel als supervriendelijk heeft ervaren, want wij streven ernaar om al onze gasten een warm welkom te bieden.

Echter, we vinden het jammer te vernemen dat niet alle kamers aan uw verwachtingen voor een 4-sterren ervaring voldeden. We willen u laten weten dat er in 2020 renovaties zijn uitgevoerd en we continu streven naar het verbeteren van onze faciliteiten en diensten. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om waar nodig te verbeteren.

We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen te delen en we nemen uw opmerkingen ter harte. In Begijnhof Hotel streven we ernaar om iedere gast een memorabele ervaring te bieden.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 9 april 2024

De locatie is prachtig. Op wandelafstand van het centrum van de stad.
Wat het hotel zelf betreft:
Het ontbijt is lekker en uitgebreid, maar het wordt onvoldoende aangevuld en op=op. Als je laat komt ontbijten, mis je hierdoor wel enkele lekkernijen.
De kamers zijn mooi, sober en daardoor rustgevend ingericht. De matrassen en hoofdkussens lagen heerlijk. Wij waren echter geen fan van de open badkamer. Een badkamermoment is voor velen een moment van privacy en dat kan hier niet.
De gordijnen waren te smal waardoor de kamer niet helemaal verduisterd kon worden. Nochtans is er een lange gordijnroede voorzien.
Wanneer het druk is, is de parking snel volzet. Het alternatief dat ons werd geboden was een parkeerstrook waar een parkeerverbod gold. Nochtans zijn er een aantal parkings op het domein. Het zou fijn zijn moest het hotel hierop uitwijkmogelijkheden hebben.

Kamertip: Ga - als het kan - niet te laat ontbijten als je van alle lekkers wenst te genieten.

Beste Saskia,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te horen dat u de locatie prachtig vond en dat onze nabijheid tot het stadscentrum gewaardeerd werd.

We vinden het spijtig te vernemen dat het ontbijtbuffet, ondanks de uitgebreide selectie, niet altijd naar wens werd bijgevuld. We streven ernaar onze service te optimaliseren en zullen uw opmerkingen ter harte nemen.

Wat betreft de open badkamer, begrijpen we dat privacy belangrijk is voor onze gasten. Ons hotel biedt deze open ruimtes aan als onderdeel van ons unieke kamerontwerp.

De gordijnen in onze kamers zijn bedoeld om volledige verduistering te bieden, en we betreuren het dat dit niet het geval was tijdens uw verblijf. We zullen dit controleren en waar nodig aanpassen.

Hoewel ons parkeerterrein 32 plaatsen biedt en we trachten voor iedereen een plekje te verzekeren, begrijpen we de frustratie als het vol is. In zulke gevallen hebben wij alternatieve opties in de buurt, u kunt dan bij de receptie terecht voor verdere informatie.

Dat u de kamers mooi en rustgevend ingericht vond en de kwaliteit van onze matrassen en hoofdkussens naar wens waren, is voor ons erg belangrijk en wij zijn blij dat deze aspecten bijdroegen aan een ontspannen verblijf.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om u onze verbeterde services te tonen.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 april 2024

Vriendelijk ontvangen, op wandelafstand van het centrum, super lekker ontbijt 😊 en nette kamer
Er is de mogelijkheid om fietsen veilig weg te zetten, perfecte uitvalsbasis
Heel mooie locatie aan het groot Begijnhof, leuk om door te wandelen

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2024

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u onze vriendelijke service waardeerde. Fijn dat onze gunstige ligging, het uitgebreid ontbijt en de netheid van uw kamer pluspunten voor u betekenden. We hopen dat u ook van een goede nachtrust en van Leuven heeft genoten!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 1 april 2024

Alles is perfect de Zaal voor het onbijt is zeer mooi allés perfect , heel Goede ontbijt veel Keuze om te eten. De kamer is perfect allés is perfect het personnel is heel goed . De architecture van deze hôtel is mooi . Ik was heel gelukkig daar . Ik zal terug komen in dit hotel

Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2024

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het is een genoegen te lezen dat onze ontbijtzaal en de kwaliteit van het ontbijt aan uw verwachtingen voldeden. We zijn trots op ons uitgebreide buffet in de authentiek gerestaureerde 13e-eeuwse 'Karrehuis'.
Uw complimenten over de kamer en ons personeel worden zeer gewaardeerd en ik zal uw vriendelijke woorden zeker delen met het team. De architectuur van ons hotel is inderdaad iets waar we trots op zijn, gezien onze unieke locatie in het UNESCO-Werelderfgoed.
Het verheugt ons dat u een gelukkige tijd heeft gehad en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

We hopen u snel weer te zien!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 31 maart 2024

Vriendelijk ontvangst bij aankomst in het hotel. Parkeren bij aankomst geregeld en de auto kon ook op de dag van ons vertrek laten staan. We verbleven in een suite. Mooie moderne kamer van alle gemakken voorzien. Fijne bedden. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt in een mooie authentieke ontbijtzaal. Afstand tot het oude centrum van Leuven is met 10 minuutjes lopen prima te doen.

Datum van verblijf: maart 2024

Beste Marco,
Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.

Het verheugt ons te lezen dat u een vriendelijke ontvangst heeft gehad en dat het parkeren naar wens was. We zijn blij dat u onze suite met de moderne voorzieningen en de comfortabele bedden wist te waarderen.
Uw complimenten over ons uitgebreide en smakelijke ontbijt in de authentieke ontbijtzaal betekenen veel voor ons. Dat u de afstand tot het oude centrum van Leuven als prettig heeft ervaren, sterkt ons in de overtuiging dat onze locatie een ideale uitvalsbasis is voor een bezoek aan de stad.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen.
Vriendelijke groet,