Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 2 november 2023

Genoten van rustige ligging, dichtbij centrum. Vriendelijke personeel en heerlijk uitgebreid ontbijt. Onze kamer was eerder aan de kleine kant maar alles was aanwezig (koffiemachine, haardroger, minibar,…)

Datum van verblijf: november 2023
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2023

Best gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons dat we met het comfort van de kamer en het lekkere ontbijt konden bijdragen aan een geslaagd verblijf. Bedankt voor uw compliment aan onze medewerkers.

Gunther Vogels, Adjunct-Directeur

Beoordeeld op 29 oktober 2023

De kamer was erg netjes en schoon. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het ontbijt was meer dan goed! Er waren werkzaamheden in het hotel vroeg in de ochtend, hier werden we helaas door wakker. De dame achter de receptie was zo onwijs vriendelijk en bood ons meteen een drankje van het huis aan als excuses voor het ongemak.
De receptie is 24 uur geopend dus ook ‘s nachts zit er een medewerker wat toch ook wel prettig is als je wat later thuis komt.
Een absolute aanrader dit hotel!

Kamertip: Maak gebruik van het ontbijt. Dit was echt heerlijk en heel veel keuze!
Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2023

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en ons vriendelijke personeel. Het is fijn om te weten dat u ons uitgebreide ontbijt ook op prijs stelde.

We betreuren het echter dat u vroeg in de ochtend wakker werd door werkzaamheden in het hotel. We waarderen uw begrip en zijn blij dat onze receptiemedewerker u een drankje van het huis heeft aangeboden als verontschuldiging voor het ongemak. Onze receptie is inderdaad 24 uur per dag bemand, zodat we altijd beschikbaar zijn voor onze gasten.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 23 oktober 2023

zoals mijn vorig verblijf aangenaam en rustig verblijf met een rijk gevuld ontbijtbuffet. Een aanrader om in Leuven te vertoeven of te bezoeken.
Door zijn ligging is dit hotel ideaal en wellicht voor mogelijke herhaling.

• Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2023

Beste Chris,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons uitgebreide ontbijtbuffet. Het doet ons goed te weten dat onze rustige ligging en de nabijheid van het prachtige Groot Begijnhof van Leuven bijgedragen hebben aan uw tevredenheid. We hopen dat u ook de kans heeft gehad om enkele van de vele bezienswaardigheden in de omgeving te verkennen.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 21 oktober 2023

Prachtig gelegen in het Groot Begijnhof, het is alsof in Brugge rondwandelen. Mooie hedendaagse kamers in een historisch gebouw. Rustige en serene sfeer midden in de studentenstad. Op loopafstand van het centrum.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze prachtige locatie in het Groot Begijnhof en de rustige, serene sfeer die het biedt. Het is fijn om te weten dat u onze mooie, gerenoveerde kamers in het historische gebouw waardeerde en dat u de nabijheid van het stadscentrum op prijs stelde.

We hopen dat u tijdens uw verblijf ook heeft kunnen genieten van onze andere faciliteiten, zoals de sauna, de honesty bar en het uitgebreide ontbijtbuffet. Ons team staat altijd klaar om u een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 17 oktober 2023

Fijne kamer met een speelse indeling, niet heel groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Fijn bed en fijne douche.
Loopafstand naar het centrum is ook goed te doen, ongeveer 10 minuten lopen.
Ontbijt is goed, voldoende keuze.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve review.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de speelse indeling van uw kamer en het comfortabele bed en de fijne douche. Het is fijn om te weten dat u de loopafstand naar het centrum van Leuven goed te doen vond, ongeveer 10 minuten lopen. Daarnaast waarderen we uw complimenten over ons ontbijt en de ruime keuze die we aanbieden. We streven ernaar om een uitgebreid en smakelijk ontbijt te bieden voor al onze gasten.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.