FindHotel
Hotels.comUS$ 88
PricelineUS$ 93
TravelocityUS$ 88
Beoordeeld op 20 juni 2022

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in het Begijnhofhotel! Het ontvangst was hartelijk, de medewerkers waren enorm vriendelijk en onze kamer was tiptop in orde. Wij verbleven in de suite. Deze was ruim, modern en zeer gezellig ingericht. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beste gast,
Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.

We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u heeft genoten van ons lekker ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 14 juni 2022

zeer goede lokatie op 10 minuten te voet van de stad, kamer perfekt gelegen, echt een oase van kalmte, stad Leuven de moeite kerken, winkelen eten en drinken op de verschillende terrasjes, wij gaan zeker eens terugkomen en in hetzelfde hotel verblijven

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de rustige omgeving van ons hotel!

Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel op prima locatie. Kamers zijn modern en schoon. Heel fijne douche.
Ontbijt is duur voor hetgeen wordt geboden; zelf koffie uit de automaat halen en fruitsappen komen uit een pak en dat voor €19,00 pp
Ik kan het hotel aanbevelen maar elders ontbijten.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Dag Jos,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons plezier om te lezen dat u ons hotel zou aanraden dankzij onze gunstige ligging en aangename kamers. Jammer dat het ontbijt echter minder aan uw wensen voldeed. Nochtans wordt ons ontbijt door de meeste gasten als een van onze sterkste punten gezien dankzij de uitgebreide keuze. Hopelijk was verder alles naar wens!

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 27 mei 2022

Vanaf het moment dat je de straat indraait vanop de ring van Leuven, heb je het gevoel dat je in een stukje rustige groene oase terecht komt.
Prachtig en mooi conceptueel dat effectief zijn accenten nog toont van het Begijnhof, met een afgesloten privé parking (betalend uiteraard). Zeer verzorgde kamers met een half open badkamer stijl (rekening mee te houden als je 100% privé wil hebben). Mooi ruim ontbijtbuffet in (denk ik) de vroegere kapel.
We hebben tevens genoten van een drankje in de mooie rsutige tuin; leuk concept waarbij de gast zelf drank kan nemen en noteren obv eerlijkheid ("Honesty Bar").
Op 10'-15' stappen, naar het centrum (ideaal gelegen)
Prijsklasse naar de duurdere kant (vermoedelijk gekoppeld aan hoogdagen).

Kamertip: Uitzicht minder van belang. Geniet beter van de tuin zelf dan er naar te kijken.
Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Wat leuk om langs deze weg te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het doet ons plezier dat u de rust heeft kunnen waarderen, alsook het ontbijtbuffet en de netheid van ons hotel. Graag geven we mee dat onze prijzen inderdaad fluctueren naargelang de bezetting in ons hotel. Tijdens verlengde weekends kunnen de prijzen wat hoger zijn.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 23 mei 2022

Voor wie Leuven wil verkennen is dit de perfecte uitvalsbasis. Bezoek de kerken, het Begijnhof, winkelen, terrasjes doen, flaneren door de straten en 's avonds op stap gaan. Daarna kom je tot rust in het Begijnhof Hotel aan de rand van de stad. Een oase van rust. 's Morgens wacht er een aangenaam ontbijtbuffet op jou.

Kamertip: Kies de kant van het water, de Dijle zorgt voor rust
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze hoge score.

We vinden het fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met onze ligging en ons lekker ontbijt.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.