FindHotel
Hotels.comUS$ 90
PricelineUS$ 95
TravelocityUS$ 90
Beoordeeld op 11 mei 2022

Prachtig hotel , mooie badkamer . geen echte prive in de badkamer als je met een vriendin komt , als koppel geen probleem Maar mooie kamers alles prima in orde goeie bedden wat ook heel belangrijk is.. Zeer tevreden .. Bedankt voor de leuke ontvangst

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

We lezen met veel plezier dat jullie een fijn verblijf hadden bij ons en dat jullie zo tevreden waren met het comfort van onze mooie kamers, onze comfortabele bedden en onze hartelijke ontvangst. We hopen dat jullie met genoegen aan jullie verblijf terugdenken!

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 9 mei 2022

Begijnhof ligt zeer goed, om naar stad te wandelen en ook om vlot in te schuiven met de wagen ( ligt aan uitvalswegen) .te midden van groen en een mooie wandelplek
Helaas is Begijnhof hotel niet meer wat het was .Het is zijn grandeur kwijt .Ik mis de faciliteiten van de catering .

Kamertip: geen rolstoeltoegankelijke kamer in 110
Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze beoordeling.

Fijn dat u genoten heeft van onze gunstige ligging. Het spijt ons dat u ook een tekortkoming heeft ondervonden. Aarzel niet om ons te laten weten wat er voor u precies beter kon, dan gaan wij hier graag mee aan de slag. We bieden momenteel inderdaad alleen ontbijt aan, daar er nog weinig vraag naar lunch en diner is. We zijn erg blij met uw feedback en zullen dit zeker meenemen! We hopen dat u alsnog een aangenaam verblijf had.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Goed hotel met allemaal gerenoveerde kamers. Netjes, schoon, fijn bed en goed sanitair.
Vriendelijk ontvangst en hotel staat in prachtige omgeving nabij het begijnhof. Minpunt is dat er geen bar is, je kunt zelf je drinken pakken en dit opschrijven op een bonnetje. Dit zelf dan nuttigen in de tuin waar het meubilair zijn beste tijd heeft gehad en er geen kussentjes of iets dergelijks liggen op de meubels. Daarbij geen mogelijkheid voor een kaasplankje, bittergarnituur of andere versnapering. Dit is echt een gemiste kans!!! Snap niet dat men hier geen mogelijkheden in bied.

Beste Mark,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.

Het doet ons plezier dat het hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat u helemaal tevreden was met de netheid van uw kamer, onze vriendelijke ontvangst en onze mooie omgeving. We willen ons excuseren voor het ongemak dat u ervaren heeft. We zijn aan het kijken hoe de Honesty Bar bevalt voor de gasten en dit intern evalueren. We noteren uw opmerkingen en zullen zeker bekijken wat we hieraan kunnen verbeteren. We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf.

Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Laat in de avond ingecheckt. We werden al op de parking ontvangen en begeleid naar een goede parkeerplek.
Mooie verrassing op ons bed.
Super mooie kamer. Heel hygiënisch. Lekker bed en ook een heerlijke douche.
Ontbijt was goed georganiseerd en genoeg aanbod bij het lopend buffet.
Dankjewel voor deze ervaring.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste Inge,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Het verheugt ons dat uw verblijf naar wens was.
Wat fijn dat de matras en het ontbijt aan uw verwachtingen voldeden.

Hopelijk zien we je snel nog eens!

Beoordeeld op 1 mei 2022

Vlak aan de Dijle, Op wandelafstand van het centrum en het Kasteel van Arenberg met zijn park en watermolen. Aangenaam terras. Heel goed ontbijt. Kleine kamers maar heel doordacht ingericht. Hulpvaardig personeel.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We lezen graag dat u heeft genoten van uw verblijf en dat ons team u goed van dienst kon zijn. Leuven nog niet genoeg verkend? Boek dan zeker uw volgende verblijf rechtstreeks via onze website voor het beste tarief.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,