PricelineUS$ 94
TravelocityUS$ 89
TripadvisorUS$ 89
Beoordeeld op 1 mei 2022

Vlak aan de Dijle, Op wandelafstand van het centrum en het Kasteel van Arenberg met zijn park en watermolen. Aangenaam terras. Heel goed ontbijt. Kleine kamers maar heel doordacht ingericht. Hulpvaardig personeel.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We lezen graag dat u heeft genoten van uw verblijf en dat ons team u goed van dienst kon zijn. Leuven nog niet genoeg verkend? Boek dan zeker uw volgende verblijf rechtstreeks via onze website voor het beste tarief.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Beoordeeld op 26 april 2022

Op wandelafstand van het centrum in het groot Begijnhof. Indien je in het weekend verblijft check of er een feest is in het naastgelegen restaurant, zalencomplex. Wij hadden tot half 4 snachts vertrekkende gasten. Oplossing vraag om een kamer aan de achterkant van het hotel. Kamers zijn tevens erg gehorig. Niet al te grote kamer maar van alle gemakken voorzien. Wel een ding als je geen stel bent, de douche/ wastafel zijn zichtbaar vanaf het slaapgedeelte en het daarvoor bestemd gordijn helpt slechts voor 1 kant. Temperatuur is lastig regelen, ramen kunnen open.
Geen ontbijt genoten. Wel jammer dat je na 14 uur wel een honesty bar beneden hebt maar helaas geen knabbels of iets erbij kan nemen. Ook dat kun je in een honesty bar regelen.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Beste Yolanda,
Dank u voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was over onze gunstige ligging. Het spijt ons echter dat u last had van gehorigheid, jammer genoeg hebben wij hier geen invloed op. Onze standaardkamers zijn 21 m², maar we hebben ook grotere kamers. Aarzel niet om in de toekomst uw voorkeuren door te geven We vonden het erg jammer dat we jullie geen knabbels aan konden bieden die dag, graag laten we u weten dat we hiermee bezig zijn en dat we uw feedback enorm waarderen. Hopelijk was verder alles naar wens.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens voor een betere ervaring,

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

De kamers waren inderdaad mooi gerenoveerd echter was ons verblijf met een geur eraan. In het toilet was een penetrerende rioollucht te ruiken die ook in de avond doordrong in de kamer. Men had geen andere kamer en als compensatie werd ons ontbijt kosteloos aangeboden. Echter zal onze trip naar Leuven altijd geassocieerd worden met dit verblijf :-( om die reden maar 1 ster omdat we toch voor beleving dit hotel hebben gekozen

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze kamers. We willen ons nogmaals excuseren voor de rioollucht die in uw kamer hing. Het hotel was afgelopen weekend helaas volzet, vandaar dat we u geen andere kamer konden bieden. Het rioolprobleem is inmiddels opgelost. We zouden u dan ook heel graag in de toekomst opnieuw ontvangen voor een betere ervaring.

Beoordeeld op 17 april 2022

Vriendelijk personeel, uitstekende kamer met alle comfort en uitgebreid ontbijt, op wandelafstand van het centrum. Rustig gelegen, als het ware in de tuin van het Groot Begijnhof...met de Dijle die stroomt aan de tuinzijde.

Kamertip: Tijdens ons verblijf was het heel stilletjes op de gang, zowel s'avonds als s'ochtends.

Beste Marianne,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de rustige en centrale ligging van ons hotel. Fijn dat u ook de goede bedden en de klantvriendelijkheid van ons personeel kon waarderen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 14 april 2022

Prachtige ligging op wandel afstand Groot begijnhof.
Probleem gehad met de airco. Temperatuur te laag en niet om hoog gekregen.
Handleiding niet duidelijk.
Avondbediende kon niet geregeld krijgen.
Extra deken gekregen.
Ontbijt zoals het moet zijn

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2022

Beste Emiel,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met onze mooie ligging en ons lekker ontbijt. Onze excuses over de airco, we zullen dit meteen in orde laten brengen door ons onderhoudsteam. We nemen uw opmerking over de informatievoorziening ook zeker mee. Hopelijk heeft u ook van een goede nachtrust genoten.