PricelineUS$ 115
TravelocityUS$ 110
Agoda.comUS$ 116
Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Heel net hotel (op de voegen van de douche na), lekker en verzorgd ontbijt, leuk-ingedeelde kamer (badkamer en slaapruimte lopen in elkaar door middel van spiegels en fijn houtwerk), zeer vriendelijk onthaal, perfect bed, zaluge ligging vlakbij het centrum en tal van restaurants,...
Enkel het juiste adres ontbreekt op de website: tervurenlaan 70, waardoor we 20 min rond moesten rijden voor we op het domein konden.

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel en dat we jullie konden bekoren met ons lekker ontbijt, het comfort van onze kamers, onze heerlijke bedden en onze centrale ligging. We hopen dat jullie met plezier aan jullie verblijf in ons hotel terugdenken!

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 26 december 2021

De kamer was niet zo ruim als verwacht .De badkamer is beperkt tot een inloopdouche en een kleine bijruimte met lavabo,zonder afscheiding van de slaapkamer.Ook was het koud op de kamer,er werd dan wel uitleg gegeven hoe we moesten verwarmen.
Het ontbijt was redelijk, met name het fruit was niet vers, koffie was lekker.
Wel zeer vriendelijke mensen aan de receptie en in ontbijtzaal.
We vroegen een rustige kamer aan de tuin en die hebben we ook gekregen.

Kamertip: kamer aan tuinkant zijn rustiger;
Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Beste gast,
Bedankt voor het schrijven van een beoordeling.

We vinden het jammer dat de grootte van de kamer niet helemaal naar wens was. We delen jullie graag mee dat we kamers van verschillende afmetingen beschikbaar, dus aarzel een volgende keer niet bij het boeken via onze website jullie voorkeur aan te geven. Wel fijn dat jullie het uitzicht op de tuin op prijs stellen. Spijtig dat jullie een minpuntje ervaren hebben wat betreft het ontbijt. Ons uitgebreide ontbijt wordt echter dagelijks vers opgediend en we hopen dan ook dat het jullie gesmaakt heeft.

We ontvangen jullie graag nogmaals.

Prettige feestdagen,

Beoordeeld op 22 december 2021

We verbleven eind oktober 2021 in dit hotel met een groep. Onze wagen stond geparkeerd op de parking van het hotel. Na ons verblijf bleek de auto beschadigd te zijn door een aanrijding. Aangezien de auto pal onder een bewakingscamera op de parking van het hotel stond geparkeerd, contacteerden we de balie. De manager beloofde er alles aan te doen om dit vluchtmisdrijf mee te helpen oplossen. Maar dat bleek ijdele hoop. De dagen nadien vernamen we niks meer van het hotel. Dagen en weken gingen voorbij. De camerabeelden werden niet bekeken, het was te lastig, ... . We werden constant aan het lijntje gehouden (de persoon die u nodig hebt, is er niet, ....). Ondertussen zijn we 2 maanden verder en kregen we niet de minste hulp. Niet alleen het voorval is te betreuren, ook de houding en medewerking van het hotel/verantwoordelijke is bijzonder laks. Het hangt vol bewakingscamera's in en rond het hotel, maar men laat het na om ingeval van een misdrijf ze te bekijken. Een hotel om absoluut te vermijden !

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Propriétaire van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het is allereerst betreurenswaardig dat jullie auto beschadigd is geraakt op onze parking, maar we zijn in alle eerlijkheid een beetje verrast dat u schrijft dat we jullie niet hebben bijgestaan. We hebben namelijk heel hard ons best gedaan om te zoeken naar de dader(s). We hebben de camerabeelden meerdere malen bekeken en vervolgens ook de politie ingelicht. Onze manager heeft zelfs zijn laptop met de beelden erop afgestaan aan de politie om het onderzoek verder te helpen. Vervolgens hebben we ook telefonisch contact gehad met jullie om jullie te informeren. De politie heeft ons beloofd om dit verder met jullie en/of jullie verzekering af te handelen. Hopelijk hebben we jullie hiermee duidelijker op de hoogte gebracht en wordt er nog een goed einde gebreid aan dit verhaal.

Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel op een rustige goene plek intramuros Leuven.
Zeer mooie moderne kamers met echt super bedden.
Het hotel werkt zeer nauw samen met de feestzalen van The Faculty, die trouwens naast het hotel en het Groot Begijnhof ligt.
Ruime parkeermogeljjkheden ook daardoor.
We verbleven er dan ook om die reden na een huwelijksfeest dat om 4 am pas gedaan was.
Echt een aanrader de combinatie huwelijksfeest / hotelovernachting trouwens.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Wat fijn dat u tevreden was over uw verblijf!
Het doet ons plezier dat de bedden en de kamers aan uw verwachtingen voldeden.
We hopen dat u heeft genoten van het huwelijksfeest en we verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw!

Beoordeeld op 2 december 2021

aangename ontvangst aan de receptie.
De grootte van de tuingerichte kamer valt enorm tegen. Ideaal voor 1 persoon, maar voor 2 personen is het echt niet te doen. In het (open) sanitaire gedeelte kan er maar 1 persoon tegelijk bezig zijn. De foto's van de kamer op de site zijn eerder optimistisch.
De regeling warm/koud van de thermostaat kraan van de douche werkt niet naar behoren: te koud of te heet.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Beste Norbert,
Bedankt voor uw review.

Het doet ons veel plezier om te lezen dat jullie vriendelijk onthaald zijn geweest door ons team. Jammer dat jullie de kamer wat aan de kleine kant vonden. Bij jullie volgende bezoek helpen we jullie graag met het vinden van een grotere kamer. We noteren ook de opmerking over de douchekraan en zullen dit zo snel mogelijk door ons onderhoudsteam laten checken. We hopen dat jullie verder een aangenaam verblijf hadden.

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en graag tot een volgende keer.