eDreams
Orbitz.com
FindHotel
Beoordeeld op 9 maart 2020

Mooie compacte en kamer; apart toilet en badkamer juist open op een praktische en leuke manier in de kamer verwerkt. Locatie is goed te bereiken, op loopafstand van het centrum en naast het mooie Begijnhof. Tevens zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2020

Beste Susanne,
Vriendelijk dank voor de fijne beoordeling.

Het verheugt ons dat uw verblijf bij ons naar wens was.
Onze locatie nabij het centrum is inderdaad een troef en we vinden het fijn dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Ons team bedankt u voor de mooie woorden en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Hier niets op aan te merken .
Een hotel om aan te raden gelegen naast het prachtige begijnhof .
De kamers zijn zeer netjes en de bediening is zeer vriendelijk en toegankelijk .
En om af te sluiten : wat een ontbijt ;-)

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

wat een mooie complimenten, bedankt! Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en verwelkomen u dan ook heel graag bij ons terug!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 maart 2020

prachtig hotel tmv historische omgeving. Je voelt je meteen "vromer" bij binnenkomst. Mooie gerenoveerde kamers. Heerlijk ontbijt, uiterst klantvriendelijk personeel. Hotel wordt gerenoveerd: hinder daarvan is er niet of verwaarloosbaar

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Hugo,
Hartelijk dank voor deze mooie review over Begijnhof Hotel.

Het doet ons erg plezier dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de mooie kamers en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team!

We verwelkomen u graag opnieuw in de toekomst!

Beoordeeld op 1 maart 2020

Het aparte toilet is een plus - de kamer was net en proper - sympathiek personeel -
de kamer is smal voor een 4-sterren hotel - onze kamer op de begane grond was erg koud aan de raamkant - het ontbijt was uitgebreid en smakelijk. Daarentegen was er geen restaurant wel een beperkte kaart voor kleine versnaperingen.

We vonden dat de prijs die wij betaalden ; 104 euro non refundable exclusief, te hoog naar verhouding. Niet echt een 4 sterrenhotel waardig zeker als er geen restaurant
is.

Kamertip: we kunnen geen kamertips geven wel dat onze kamer 15 te smal is en voor de resterende kamers is er een vraagteken
Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de nette kamer, het aangename toilet en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team. Jammer dat de prijs van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed, we proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren. Het spijt ons dat de temperatuur niet naar wens was. U kan dit steeds tijdens uw verblijf aan de receptie te melden, dan zoeken wij meteen een gepaste oplossing.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Mooie, gerenoveerde kamers. Hierbij is slim gebruik gemaakt van de ruimte.
Fijne open badkamer.
Rustige locatie op loopafstand van het centrum.

Een los ontbijt is aan de prijs.
(€ 19,50) Ook de deur van de kamer is aan de binnenkant niet extra te sluiten.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Reisbas,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat de kamers aan uw verwachtingen voldeden.
Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft.
Wat jammer dat u het ontbijt te duur vond, we bieden nochtans een uitgebreid aanbod aan kwaliteitsvolle producten aan.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,