Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel in de rustige ligging van het Begijnhof. Moderne kamers met heerlijke bedden. Vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt.
Het centrum ligt op loopafstand, fijne parking en je bent ook zo de stad weer uit met de auto.

Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beste Angelschet,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de moderne kamers, de comfortabele bedden en ons uitgebreide ontbijt. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team! Graag staan we in de toekomst opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 3 februari 2020

Verbleven op locatie n.a.v. een trouwfeest in de nabijgelegen zaal "Faculty Club". Zeer dienstverlenende medewerkers die de regels zeer soepel buigen naar de wensen van de klant. Kamers zeer proper & modern ingericht. Ontbijt was tevens zeer lekker & uitgebreid ! Zeker een aanrader wanneer men regio Leuven wenst te vertoeven !

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste gast,
Leuk dat u de tijd nam een review te plaatsen over het Begijnhof Hotel.

Wat leuk te horen dat u hier een geslaagde nacht heeft gehad na uw feest bij de Faculty Club. We zijn blij dat we u daarna in de watten gelegd hebben, dit doen we met liefde!

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 14 januari 2020

Begijnhof hotel was voor ons een aangename meevaller. We werden heel goed en professioneel ontvangen. Prima uitvalsbasis om Leuven te ontdekken, heel goede ligging op wandelafstand van het centrum, makkelijk om te parkeren. De kamer was wat verouderd en toe aan renovatie, vooral de badkamer, een extra grote licht in de kamer zou ook welkom zijn. Maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door het heerlijke en uitgebreide ontbijt en vooral door het supervriendelijke personeel dat heel de tijd met de glimlach klaarstond voor ons (en dit van receptie tot zaalbediening). Als we ooit terugkomen naar Leuven, dan boeken we zeker weer een verblijf in dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Beste Ketty,
Bedankt voor deze beoordeling.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van een geslaagd vriendinnenweekend bij ons! We noteren uw opmerkingen over de kamer en de badkamer en nemen die mee naar een volgende renovatieronde. We delen uw complimenten zeker met ons personeel. We hopen alvast dat we u spoedig opnieuw mogen verwelkomen!

We wensen u een aangename start van het nieuwe jaar toe,
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 7 januari 2020

Een mooi hotel op een rustige en prachtige lokatie. Toch krijgt het een lage beoordeling omdat mijn verblijf niet was wat ik ervan verwacht had.

Mij werd kamer 004 op de begane grond toegewezen. Hoewel die kamer blijkbaar nog niet gerenoveerd was, oogde ze niet slecht. Maar ... het was een ijspaleis toen ik rond 17.30 uur binnenkwam. Ik heb de verwarming aangezet evenals een soort elektrisch kacheltje onder de wasbak in de badkamer. Toch kreeg ik die kamer niet warm (het verwarmingselement is voor die kamer gewoon te klein) en ik kon ook nergens een telefoon vinden om de receptie te waarschuwen. Nu blijkt achteraf dat de telefoon "verstopt zat" in een soort tablet dat op het bureau stond, maar niemand had dit gezegd ... Het scherm van deze tablet was gewoon zwart en stond op stand-by. Aangezien ik mijn eigen iPad had, heb ik dat ding niet aangeraakt.
Van de kou ben ik maar in mijn bed gaan zitten, er waren ook geen extra dekens in de kast. Uiteindelijk is de receptioniste gekomen met nog een dekbed ...
Verder vond ik het bed erg laag, ik kwam er met grote moeite in en uit. Zulk soort bedden zijn niet geschikt voor mensen die de '70' ruim gepasseerd zijn.
Ik weet niet of in de gerenoveerde kamers ook zulke lage bedden staan, indien ja, zal ik dit hotel niet meer boeken.
Het ontbijt was echter goed en het personeel uiterst vriendelijk !!
Carolina Sakalis
PS Jammer dat je 's avonds in dit hotel bijna niets kunt eten....

Kamertip: Advies : vraag een gerenoveerde kamer en eventueel een hoger bed.

Beste Carolina,
Allereerst hartelijk bedankt dat u de moeite neemt om een reactie te geven op uw verblijf in ons Begijnhof Hotel te Leuven.

Uw suggesties zijn belangrijk voor ons om te weten te komen wat wij kunnen verbeteren en deze veranderingen vervolgens toe te passen.
We lezen met plezier dat u tevreden was met de vriendelijkheid van ons personeel en de kwaliteit van het ontbijt. We bieden onze excuses aan voor dat de kamer niet warm genoeg was en u hierdoor ongemak heeft ondervonden. We gaan bekijken hoe we dit meteen kunnen verbeteren. Hopelijk heeft het heerlijke ontbijt het toch een beetje goed kunnen maken en mogen wij u in de toekomst toch nog eens verwelkomen voor een betere algehele ervaring.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeer sfeervol hotel! Vriendelijke receptioniste. We hadden een kamer in het onlangs verbouwde deel: prachtig! Kleine kamer, maar heel modern en zeer praktisch ingedeeld. Het aller belangrijkste: een zeer goed bed met fijne kussens. Indirecte verlichting, halfopen badkamer (een gordijn zorgt eventueel voor privacy) met regendouche (heerlijk). Verhogingen waar je je koffer of tas op kon leggen, kluis aanwezig, koelkast, koffiezetapparaat (waar je ook thee mee kunt zetten, dat was het enige minpuntje: thee uit dit apparaat smaakte niet lekker). Toilet was gescheiden van de badkamer (praktisch). We hebben gebruik gemaakt van de sauna van het hotel (tegen het geringe bedrag van €15 voor een uur): geschikt voor maximaal vijf personen, werd heerlijk warm. Er lagen handdoeken, badjassen en slippers om te gebruiken. Ook was er een relaxruimte en een regendouche.
De locatie van het hotel is perfect: goed bereikbaar en aan het schitterende rustige, Groot Begijnhof (een bezoek waard), 10 minuten lopen naar het centrum. Parkeren €12 per nacht.
Beslist voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Toine Paulissen, Commercial Representative van Begijnhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw review en de lovende woorden!

Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We noteren de opmerking over de thee, hopelijk vormde dit geen al te groot ongemak. Wat betreft de grootte van de kamer is het zo dat we verschillende formaten kamers aanbieden. Geef uw voorkeuren gerust door bij het boeken, voor een nog fijnere ervaring! We hopen dat we u spoedig opnieuw mogen verwelkomen.

We wensen u een prettig 2020,
Met hartelijke groet,