“Een fantastische avond en lekkere pasta”
Beoordeling van La filosofia

La filosofia
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 44 van 461 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: La filosofia, Bij ons eet je Italiaans met een tikkeltje eigen filosofie. Iedereen is bij ons welkom en kan van kwaliteitsvolle keuken genieten. Iedereen van is welkom en je kan van een glaasje wijn met bruschetta tot pizza tot uitgebreid dineren genieten. A presto
18 augustus 2021 beoordeeld

Lang geleden dat ik al zo lekkere pasta gegeten heb.
Maar bij aankomst werden we door de leuke ober onthaald.
Ikzelf bestelde een lekkere pasta met gamba’s en men gezelfschap een ravioli met spinazi en ricotta.
Eens onze borden geserveerd werden, kregen we echt ware italiaans eten op ons bord.
Het voelde alsof we in italia waren, dit gecombineerd met een glasje witte wijn.
Als
kers op de taart bestelde we een tiramisu.
We zijn zeer tevreden, en komen zeker eens terug.
Voor alle twijfelaars, dit restaurant is zeker waard om
te bezoeken.

Datum van bezoek: augustus 2021

28 december 2020 beoordeeld

Net als zovele onder ons missen we het tafelen en zeker rond de feestdagen was het toch een gemis. Gelukkig had "la filosofia" hier een gepast antwoord op door middel van een afhaal menu aan te bieden.

Als starter kregen wij een ruime schotel van fijne vleeswaren en kaas met tal van groeten zoals tomaat, courgette éd.
Het voorgerecht bestond uit een ravioli van kreeft. Het voorgerecht was ruimte bemeten wat de hongerigen onder ons enkel ten goede komt.
Het hoofdgerecht was een kabeljauwhaasje met een fijne saus en voorzien van groentenboeket en aardappelgerecht.
Het andere hoofdgerecht was een porchetta met een saus van kappertjes en eveneens groenten en aardappeltjes.

Als dit nog niet voldoende was werden we ook nog getrakteerd op een artisanaal gemaakte woudtaart of een kaasschotel.

Ikzelf ben een grote eter maar de kaasschotel heb ik voor de dag nadien gehouden gezien ik werkelijk overladen was door al dat lekkers.

Het was een geweldig alternatief voor de feestdagen en la filosofia bewijst dat deze moeilijke periode voor hen een moment van inspiratie en gedrevenheid is.

Jullie staan er en als jullie dit blijven volhouden zal jullie geduld beloond worden.
Doe zo verder!!!

Datum van bezoek: december 2020
5 december 2020 beoordeeld

Ook tijdens de sluiting van alle restaurants kan je hier nog steeds lekkere pizza's bestellen. De uitbater vertelde fier dat hij zijn deeg verbeterd had (eigen deegstarter). En dan proef je: de pizza was krokanter en het deeg heeft meer smaak. Ik heb genoten van de 4 formaggi!
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2020
20 november 2020 beoordeeld

Steeds zeer smakelijke, superverse en authentieke gerechten uit de Italiaanse keuken, vaak met een originele benadering. De begeleidende wijnen passen perfect. Ook de pizza's zijn bij de beste die ik ooit heb gegeten. Door de combinatie betaalbare haute cuisine en de betere pizza kan iedereen mee, van meerwaardezoeker tot arme student. Het interieur is gezellig en warm, net als de bediening, en je ziet de kok aan het werk. In coronatijden biedt La Filosofie prima afhaal (menu of à la carte), maar de fijne restaurantsfeer moet je nu helaas missen...

Datum van bezoek: november 2020
17 november 2020 beoordeeld

Heb een pizza quattro staggioni besteld, deze was jammergenoeg koud en smaakte naar niet veel. Geen aanrader.

Datum van bezoek: november 2020
lafilosofialeuven, Eigenaar van La filosofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2020

Beste,
Eenmaal men bij Takeway besteld ligt het koud of warm zijn in hun handen , niet bij ons. Vooraleer wij de pizza uit de oven kunnen halen is deze gebakken op bijna 400 graden. Logisch dat de fietsmannen niet op tijd zijn en dan nog tot u thuis moeten fietsen. Logica ....
Dan smaakte naar niet veel ?
Smaken en kleuren verschillen , gelukkig.
Dan zie je het ook aan commentaren , van de 260 zijn er 10 slechte.
Ook is er geen enkel medium waar je u commentaar niet hebt geplaatst.
Tot zelf een account openen op Tripadvisor .
Good Luck
Wij houden ons bezig met serieuze zaken en mensen .

Reizigers die La filosofia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In La filosofia geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.