“Altijd top eten en service”
Beoordeling van La filosofia

La filosofia
Geclassificeerd als nr. 38 van 473 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: La filosofia, Bij ons eet je Italiaans met een tikkeltje eigen filosofie. Iedereen is bij ons welkom en kan van kwaliteitsvolle keuken genieten. Iedereen van is welkom en je kan van een glaasje wijn met bruschetta tot pizza tot uitgebreid dineren genieten. A presto
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als wij hier reserveren zijn wij altijd zeker dat het in orde zal zijn.
Het eten is heerlijk en de bediening verloopt heel vlot.
Niet super groot waardoor het super persoonlijk aanvoelt en des te meer gezellig is.
Een aanrader!

Filosofia L, Eigenaar van La filosofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Mille grazie....

Van het filosofia team

29 september 2018 beoordeeld

Op een vrijdagavond gaan eten in La Filosofia. De zaak zat gezellig vol, de bediening was erg vriendelijke en vlot. Menukaart met veel variatie en wijnkaart met veel keuze. Alles aan zeer correcte prijzen. De zabaglione is een échte aanrader. Tot slot : een erg mooi interieur met enkele fijne halfronde tafels tegen ramen!

Mille grazie

Van het hele filosofia team...

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Delisiozo!

Een beter woord om de Italiaanse keuken te omschrijven, bestaat er gewoonweg niet!
Dat de Italiaanse keuken meer te bieden heeft dan pizza en pasta, kan je hier echt wel ontdekken.
De smaakpapillen worden hier enorm in de watten gelegd met topgerechten vol zinderende smaaksensaties!
Een echte aanrader!!!!
Ik krijg er nooit genoeg van

10 september 2018 beoordeeld

Gezeten in de kelderverdieping, veel te lang moeten wachten( 1 u20 min) terwijl men er zou moeten voor zorgen als men in de kelder zit dat wachttijd beperkt wordt.
gegeten schotels geen super kwaliteit.

Filosofia L, Eigenaar van La filosofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018

1u20 minuten gedineerd, niet moeten wachten. Klein verschil maar groot detail.
Waarom zou iemand in de gewelfde kelder sneller moeten bediend worden? Alles verloopt zoals normaal. Van het moment u besloten heeft wat u eet word de bestelling opgenomen en bereid , of u nu in de kelder zit of niet.
Gegeten schotels geen kwaliteit. Tja de recensies geven antwoorden hier zelf op.
Wees blij dat u een plekje had in de zaak inplaats omdat u in de kelder zat ons door het slijk te halen!

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een hoek vind je een typisch Italiaans restaurantje waar je pizza’s en pasta kunt eten. Het is er niet duur, 12€ voor een pizza en 17€ voor een overheerlijke pasta. De schotel leek klein maar was echt meer dan genoeg. Er heerst een gezellige sfeer en de uitbaters zijn heel erg vriendelijk

Reizigers die La filosofia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In La filosofia geweest? Deel je ervaringen!