“een kleine teleurstelling”

Geclassificeerd als nr. 38 van 474 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: La filosofia, Bij ons eet je Italiaans met een tikkeltje eigen filosofie. Iedereen is bij ons welkom en kan van kwaliteitsvolle keuken genieten. Iedereen van is welkom en je kan van een glaasje wijn met bruschetta tot pizza tot uitgebreid dineren genieten. A presto
12 juli 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening, Klein restaurant, nadeel diegene die aan de muurzit , die zit ongemakkelijke en steeds met de armen tegen de muur.
De pizza is naar onze mening te hard gebakken met weinig smaak, de spaghetti met de konkels is niet aan te raden, de spaghetti met de zeevruchten daarentegen was heel lekker.
De tiramisu die ze er serveren is heel duur voor iets wat helemaal niet tiramisu mag noemen.

Datum van bezoek: mei 2018
Filosofia L, Manager van La filosofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Beste,

Spijtg van u negatieve reactie. Inderdaad u mening is dat de pizza te hard is gebakken maar wij staan hierachter wij houden niet van platte boel. Wij zijn dan ook echte Italianen. U noemt drie gerechten op dus u zat zeker niet aan het raam waar vele mensen willen zitten dus hoe kan u hierover oordelen?Spaghetti met konkels??? Spaghetti met vongole veraci zeker ook een gerecht waar meer dan half belgie goedkope diepvries zandschelpjes insteken. Ook hierover wij maken hoe dit hoort niet met tomaatjes en alle toevoegingen die niet horen.Tiramisu is geen tiramisu als wat? Als het niet in laagjes is? Onze boudoirs worden zelf gebakken en bouwen we op met een mascarpone creme om toch eens iets anders te krijgen. U zou hier beter ook zeggen eigen mening. Te duur? Wat heeft klien restaurant als oordeel hiermee te maken? Weeral een zeer luchtig opgeklopt oordeel. Bordjes waren op.
A la prossima;

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag avond in leuven iets open vinden die niet alleen je honger stilt maar eveneens je smaakpapillen tintelt is niet evident ! Wel hier kan dat .... het was overheerlijk

Datum van bezoek: juli 2018
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren samen met men vriendinneke komen eten.
na lang twijfelen toch beslist hier te komen eten.
de gast vrouw leidde ons naar het tafeltje dat gereserveerd werd in de kelder.
de mooie interieur was mooi.
je voelde je precies in italie.
met de mooie wijnkelder.
we kregen eerst een lekker hapje.
ik en men vriendin hadden een pizza besteld.
en de pizza zelf was mooi vers, dun gebakken zoals hij moet zijn.
kortom wil je lekkere pizza’s eten moet je in filosofia zijn.
een aanrader voor iedereen

Datum van bezoek: juli 2018
28 juni 2018 beoordeeld

met paar vrienden te Leuven afgesproken samen te shopen tegen de avond kregen we honger en stapten dit restaurant voorbij omdat wij graag Italliaans eten stapten we hier binnen, er was nog een plaatsje vrij op de gelijkvers of beneden in een mooie herbouwde en ingerichte kelderruimte wij kozen voor het laatste;
Het super lekkere en heel mooie gepresenteerde bord met een zuiders bereide heilbod en lekkere wijn kregen we vriendelijk opgediend door heel fijne en beleefde obers.
Het was heel verukkeljk als ook het dessert cannoli a la Siciliana.
De uibaters vrouw en man waren ook heel heel vriendelijk.
Ik beter gezegd wij zullen zeker nog terug gaan En bevelen dit restaurant ten zeerste aan..
Tot de volgende in juli

Datum van bezoek: juni 2018
28 juni 2018 beoordeeld

Zeer toffe en vriendelijke uitbaters en heel mooi restaurant en zeer vriendelijke bediening!!!
Het eten zowel voorgerecht als hoofdgerecht als nagerecht zijn echt super lekker en heel mooi gepresenteert.
Eht lekker en puur zuid italiaans eten met dat tikkeltje meer, niet zoals bij de meeste italianen!
Wij komen zeker en vast terug!!!!!!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die La filosofia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In La filosofia geweest? Deel je ervaringen!