“Ok”

Geclassificeerd als nr. 44 van 456 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: La filosofia, Bij ons eet je Italiaans met een tikkeltje eigen filosofie. Iedereen is bij ons welkom en kan van kwaliteitsvolle keuken genieten. Iedereen van is welkom en je kan van een glaasje wijn met bruschetta tot pizza tot uitgebreid dineren genieten. A presto
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons diner in La Filosofia was ok zonder meer. Niet echt gastronomisch, gerechten die je makkelijk zelf kan maken. Vrij afgemeten porties. Te prijzig voor het niveau.

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart met toch veel interessante gerechten. Wij namen het lunchmenu. Lekkere echt authentieke Italiaanse smaken. Beetje gedurfd en eigenwijs (of eigentijds), geen simpele doordeweekse bordjes zoals je ze overal vindt. Maar vooral lekker. Goeie Prosecco, goeie wijnkaart met een aantal wijnen per glas. Toffe bediening. Eigenlijk alles wat je verwacht van een goed Resto. Prijs is iets hoger dan de gemiddelde Italiaan, maar het eten is ook veel beter dan die gemiddelde Italiaan.
Wij geven zelden een vijf score. Die mag hier wel. En of we terugkeren...!

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Avondje met beste vrienden in beste Italiaans restaurant van Leuven. Vriendelijk goede service en heel lekker. Een aanrader maar vergeet zeker niet te reserveren.

18 december 2017 beoordeeld

We waren op zoek naar een gezellige avond, die hebben we hier gevonden. Zeer lekker eten. De bediening was top. Nooit lang moeten wachten op de volgende gang maar toch lang genoeg pauze om na te genieten.
Het degustatiemenu is altijd een aanrader. Elke keer een verrassend lekker geheel.
De liefde voor de Italiaanse keuken straalt van het bord af. Verse ingrediënten, eerlijke keuken en attente bediening, meer moet het niet zijn!

13 december 2017 beoordeeld

De uitbaters zijn super vreindelijk fijne en correcte bediening en een heerlijke keuken gewoon fantastische ervaring

Reizigers die La filosofia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In La filosofia geweest? Deel je ervaringen!