“Zeer fijne Italiaanse keuken”
Beoordeling van La filosofia

La filosofia
Geclassificeerd als nr. 28 van 432 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: La filosofia, Bij ons eet je Italiaans met een tikkeltje eigen filosofie. Iedereen is bij ons welkom en kan van kwaliteitsvolle keuken genieten. Iedereen van is welkom en je kan van een glaasje wijn met bruschetta tot pizza tot uitgebreid dineren genieten. A presto
4 weken geleden beoordeeld

De uitbaters zijn super vreindelijk fijne en correcte bediening en een heerlijke keuken gewoon fantastische ervaring

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je een topchef en kwalitatief eten, gelieve je dan naar la filosofia te begeven en te genieten van het leven

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het kader van ´de week van De Italiaanse keuken' boekten wij een tafeltje bij La Filosofia.Het boeken verliep wat moeilijk via de website.Ik contacteerde daarom het restaurant via messenger.Ondanks de sluitingsdag van het restaurant kreeg ik dadelijk antwoord.De reservatie werd dan in orde gebracht via messenger en ik kreeg snel een bevestingsmail.De avond zelf dan:de bediening was heel vriendelijk.Het hapje,broodje en de olijfolie die we bij het aperitief kregen, waren heerlijk.De hoofdschotel, een suggestie, was lekker.Mijn man vond de portie wel iets te klein.Voor mij was het net voldoende.De Tiramisu die we als dessert namen, viel echter tegen.De tiramisu was niet koud genoeg maar vooral niet vast genoeg!De smaak van de amaretto was ook veel te prominent aanwezig.Jammer!Je voelt wel dat deze mensen gepassioneerd met hun zaak bezig zijn.

23 november 2017 beoordeeld

Had grote verwachting gezien la Filosofia vermeld staat bij de "50 beste Italianen" van België of Gustocultura ! Voorgerecht vitello tonnato : vlees was perfect maar van tonnato was er niets te smaken. Waarom een uniek Piemontees gerecht willen veranderen, maak een een lekkere tonnato saus zoals het hoort en dit gerecht zal top zijn ! Als hoofdgerecht een risotto met eekhoorntjesbrood besteld ! Deze tijd van het jaar zouden de paddestoelen vers moeten zijn maar niets was minder waar en bovendien smaakloos net als de risotto ! Heb de pepermolen er moeten bijvragen ... Risotto was niet bereid zoals het hoort ! Een eenvoudig gerecht dat een "betere Italiaan met gepeperde prijzen" niet kan klaar maken !? Ik begrijp ook niet dat er pizza's op de kaart staan ! Ofwel is men een lekkere pizzeria meteen aantal eenvoudige pastagerechten ofwel wil men zich profileren als de betere Italiaan en maakt men de Italiaanse gerechten zoals het hoort '! Misschien moet de kok eens terug naar Italie voor een kookstage ! Conclusie : veel te duur voor wat het was en hoort zeker niet thuis op de lijst van Gustocultura !!!

Filosofia L, Manager van La filosofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Beste,

Apertief, voorgerecht(slecht), hoofgerecht(slecht niet afgekruid) bij gusto e cultura zitten zo slecht zijn en toch neemt u nog een nagerecht en koffie.
Op de moment zelf was alles naar wens.
Achterna via tripadvisor beklag kwa prijs en kwaliteit.
De prijzen stonden duidelijk op de kaart. De borden waren op, en op het moment was alles naar wens.
Wat kan een restaurateur nog doen een dagen erna en via tripavisor. En ook nog er is al van jullie een beoordeling, privemails naar ons adres etc. Is dit een normale gang van zaken?!

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een hartelijk ontvangst in een gezellig en sfeervol etablissement hebben we echt genoten van de kunsten van de kok. Hij wist ons steeds te verrassen met combinaties van smaken zoals je het ook verwacht bij de betere Italiaan. Gewoon TOP. Dit restaurant kan ik een ieder aanbevelen.

Reizigers die La filosofia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In La filosofia geweest? Deel je ervaringen!