Gratis annuleren tot 02/06/22
eDreamsUS$ 119
Agoda.comUS$ 118
FindHotel
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel op de laatste nippert geboekt omdat onze dochter een sportevenement had in de buurt. Sportoase ligt op wandelafstand, 1,5 km.
Centrum ligt ook op wandelafstand, je bent vlakbij de grote markt.
Prijs-kwaliteit zeker oké. Lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.
Enkel de bedden konden beter.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Wij waren in een weekend van februari hier geweest. We werden vriendelijk geholpen. Het ontbijt was goed. De koffie was heerlijk. En toen we gingen uitchecken mochten we onze auto nog even in de parkeergarage laten staan. We hebben een fijne ervaring gehad. Bedankt

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 december 2018

Hotel is een beetje dringend aan vernieuwing aan meubelen nodig.
Badkamer voegen zijn niet al te proper.
Aan de receptie heel vriendelijk.
Man die rondloopt bij het ontbijt is precies tegen zijn goesting en jaagde de mensen eigenlijk buiten. Er kwam ook geen een woord uit zijn mond
Ontbijt was lekker

Kamertip: 4 de verdiep is met de lift tot 3 en dan te voet - maar stil
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Goede snelle communicatie met de receptie via e-mail. Prima kamer, die van alle gemakken voorzien was. Goed bed, schoon en een fijne douche. Wel wat geluid van de straat tot diep in de nacht, maar dat is begrijpelijk als je in het centrum zit. Ontbijtbuffet netjes en voldoende keus. Fijn om een parkeerplaats bij het hotel te kunnen boeken.

Croissantjes bij het ontbijt nog steeds wat aan de doorbakken kant.

Kamertip: Wil je een rustige avond, vraag dan een kamer die niet aan de straatkant ligt.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Dit zijn van die hotels waar je eigenlijk gelijk de volgende week weer naar toe wil.
Makkelijk bereikbaar, uitstekende parkeerplek (€15 per dag), redelijk ruime kamer met goede WiFi en op een perfecte locatie om Leuven te bekijken. Het personeel is heel erg vriendelijk
De bedden zijn naar mijn mening iets te zacht, maar dat is altijd een persoonlijk dingetje.
Wij zaten aan de achterkant van het hotel en hier is het erg stil. Ontbijt is uitstekend
Je moet wel even opletten waar je boekt, want de prijzen variëren erg per site, maar het hotel kan een meer dan uitstekende prijs / kwaliteit verhouding hebben.

Datum van verblijf: september 2018