“Onze favourite place to eat in Leuven”
Beoordeling van Burger Folie

Geclassificeerd als nr. 30 van 454 Restaurants in Leuven
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker, kwaliteitsvlees, altijd vriendelijke en snelle bediening in een leuke setting! Wij zijn trouwe fans

Datum van bezoek: februari 2020

12 maart 2020 beoordeeld

Al veel burgerrestaurants geprobeerd en dus mocht deze ook zeker niet ontbreken. De porties waren zeer royaal en de toppings van de burgers waren ook dik in orde. Voor ons viel het burgervlees zelf alleen wat tegen. Het vlees was zeer sterk doorbakken en proefde voor ons alsof het uit de diepvries kwam. Dit was jammer, zeker omdat het niet goedkoop is.

Datum van bezoek: maart 2020
10 december 2019 beoordeeld

Wat mij betreft de beste hamburgers van Leuven. Het vlees is zeer lekker, van een lokale boer. Ook de extra's zijn zeer goed: de rocquefort is bijvoorbeeld niet uit een pakje, maar echt van bij een kaasboer.
De prijs is ook zeer redelijk voor wat je krijgt, absoluut een aanrader. De frietjes zijn goed, maar niet super.

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld

Alhoewel ik geen hamburger fan ben, ben ik dat wel bij burgerfolie! Heerlijke pompoenburger gegeten, een waar gastronomisch genoegen. Super lekkere frietjes en een verse salade er nog bij! Vooraf nacho's met perfecte verse guacamole! Vriendelijk personeel en attente zaakvoerder !

Datum van bezoek: november 2019
18 november 2019 beoordeeld

Het enige dat nog beter is dan de bediening zijn de LEK-KER-E burgers! Goeie kwaliteit en met liefde voor het product klaargemaakt. Voor elk wat wils ook en steeds seizoensgebonden specials! Zonder twijfel de beste van Leuven en omstreken!! Allen daarheen!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Burger Folie bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Burger Folie geweest? Deel je ervaringen!