“Mindere service”

Geclassificeerd als nr. 30 van 473 Restaurants in Leuven
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was op zich wel goed.
Op een zaterdagmiddag, half gevulde zaal.
We zaten in het tweede zaaltje.
30 min vooraleer drankje werd gebracht.
Simpele vraag voor dochter was niet mogelijk (terwijl de ingrediënten wel op kaart staan: kipfilet,tomaat,frietjes).
Voor de totale kostprijs zou iets meer flexibiliteit wel mogen...
Jammer

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bezocht dit restaurant afgelopen vrijdag avond. Het eten was prima! Maar waar dit restaurant zich in onderscheid is de prettige aankleding en de jonge, enthousiaste equipe. Ze zijn gedreven, adequaat en hebben ze allen plezier met elkaar en in hun werk.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke burgers met veel smaak en verse ingrediënten. Aanrader voor wie een betaalbare maaltijd zoekt. Snelle bediening en leuke sfeer.

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers met kip, vis, of steak en zelfs vegetarische burgers of kid menu
Komen hier geregeld en we blijven altijd terug komen
Vooral hun zelfgemaaktte tomatenrelish is de moeite waard

23 mei 2018 beoordeeld

Heel lekkere burgers geserveerd met koolsla en frietjes. Het menu is wel teveel voor 1 persoon, dus ik raad aan om met 2 één iemand het menu te laten nemen en één iemand enkel een burger.
Het personeel is vriendelijk. Alleen sptijtig dat je er niet kan reserveren.

Reizigers die Burger Folie bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant
Zaventem, Vlaams-Brabant

In Burger Folie geweest? Deel je ervaringen!