“Mindere service”

Geclassificeerd als nr. 32 van 479 Restaurants in Leuven
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was op zich wel goed.
Op een zaterdagmiddag, half gevulde zaal.
We zaten in het tweede zaaltje.
30 min vooraleer drankje werd gebracht.
Simpele vraag voor dochter was niet mogelijk (terwijl de ingrediënten wel op kaart staan: kipfilet,tomaat,frietjes).
Voor de totale kostprijs zou iets meer flexibiliteit wel mogen...
Jammer

Datum van bezoek: oktober 2018
Margot2305, Public Relations Manager van Burger Folie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Dag Yvo,

Bedankt om je ervaring met ons te delen - hier kunnen we altijd uit leren!
Fijn dat de burgers jullie hebben gesmaakt!
We bespreken je ervaring met het team van deze dag want een wachttijd van 30 minuten voor drank is absoluut abnormaal voor bij ons en de beperkte flexibiliteit waarover je spreekt ook.

We hopen dat je ons toch nog een 2e kans geeft waarbij we deze foutjes kunnen wegwerken!

met vriendelijke groet,

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bezocht dit restaurant afgelopen vrijdag avond. Het eten was prima! Maar waar dit restaurant zich in onderscheid is de prettige aankleding en de jonge, enthousiaste equipe. Ze zijn gedreven, adequaat en hebben ze allen plezier met elkaar en in hun werk.

Datum van bezoek: september 2018

Bedankt om je mening te delen, we hechten inderdaad veel aandacht aan een dynamisch team en een gezellige aankleding dus fijn dat dat wordt opgemerkt!

tot in de toekomst!

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke burgers met veel smaak en verse ingrediënten. Aanrader voor wie een betaalbare maaltijd zoekt. Snelle bediening en leuke sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2018

Dag Simon - top dat je ervaring bij ons zo positief was! groetjes

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers met kip, vis, of steak en zelfs vegetarische burgers of kid menu
Komen hier geregeld en we blijven altijd terug komen
Vooral hun zelfgemaaktte tomatenrelish is de moeite waard

Datum van bezoek: juli 2018

zeer fijn om dit te lezen, we willen inderdaad voor iedereen wat wils serveren met onze meer dan 25 opties :)

tot de volgende keer!

23 mei 2018 beoordeeld

Heel lekkere burgers geserveerd met koolsla en frietjes. Het menu is wel teveel voor 1 persoon, dus ik raad aan om met 2 één iemand het menu te laten nemen en één iemand enkel een burger.
Het personeel is vriendelijk. Alleen sptijtig dat je er niet kan reserveren.

Datum van bezoek: september 2017

Dag Hannah,

bedankt voor je berichtje hier!

Je kan inderdaad kiezen voor een menu (met coleslaw en frietjes) of een burger met een extraatje zoals frietjes, aardappel, slaatje ... zo kan je zelf je maaltijd samenstellen!

Je kan tegenwoordig wel bij ons reserveren om 18h of 21h via de website of onze Facebook-pagina.

groetjes

Reizigers die Burger Folie bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Burger Folie geweest? Deel je ervaringen!