“Zeer lekker”

Voeg deze dan toe!
Kampuchea
Keukens: Thais, Vietnamees
26 januari 2015 beoordeeld

Ik en mijn vrouw gaan hier regelmatig eten. Eten wordt steeds vers voor je klaargemaakt waardoor je zeker als er redlijk wat volk in de zaal zit soms wat moet wachten op je eten.

26 december 2014 beoordeeld

We waren als eerste in het restaurant om 18 en werden begroet door een vriendelijk Cambodjaans vrouwtje, de kokkin en eigenares van het restaurant vermoed ik. De kaart was erg uitgebreid en bovendien was het mogelijk om elk gerecht ook in een vegetarische variant te bestellen. We moesten erg lang wachten, maar het eten was het wachten waard. De vegetarische rolletjes als voorgerecht, en de gambas waren heerlijk, de eend met banaan miste een beetje smaak. Een ideaal restaurant als je houdt van de Aziatische keuken en je veel tijd hebt :)

11 september 2014 beoordeeld

Alles wordt hier A-la-minute gemaakt en het eten is dus zeer vers, de iets langere wachttijden moet je erbij nemen maar het is het wachten waard!

26 februari 2014 beoordeeld

Aanrader! We namen het viergangenmenu voor 35 euro en hebben superlekker gegeten. Een lieve Cambodjaanse dame bereidt zorgvuldig alle gerechten, haar man bedient de gasten. De bediening is zeer gemoedelijk (niet chic of hyperbeleefd, maar wel heel sympathiek - er kan zeker een grapje af). De moeite waard om eens te proberen!

2 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

• Sfeer

Reizigers die Kampuchea bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant