“Aanrader”

Bistro Julia en Elias
Geclassificeerd als nr. 26 van 429 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ietwat klassieke kaart, betere Belgisch- Franse keuken, maar bijzonder goed bereid. Zalige combinaties en sauzen, perfect gegaard vlees. Kortom: Schitterend eten. Kok kent zijn vak. Het betere werk. Aanrader.

Schrijf een beoordeling

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk heerlijke bistrokeuken in dit wat verscholen restaurant. Leuke en intieme sfeer in een gezellig decor. De kok weet absoluut waar hij mee bezig is! Klassieke gerechten worden op een originele en inventieve manier bereid en geserveerd. Een echte aanrader!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze vrienden genoten van het Mörekmenu. Bijzonder lekkere gerechten en een spontane gastvrouw! Mijn complimenten voor gans het team van Julia en Elias.

15 augustus 2017 beoordeeld

scherp geprijsd 3-gangen marktmenu aan 32 EUR heeft zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
à la carte gerechten zijn smaakvol maar soms iets te klein in verhouding tot de prijs.
vriendelijke bediening
hier wordt met passie gewerkt

5 augustus 2017 beoordeeld

Gisterenavond hebben we heel lekker gegeten bij Julia en Elias. Het voorgerecht met de zwaardvis was superlekker en het hoofdgerecht met de snoekbaars (vis van de dag) ook. De bediening was relax en heel vriendelijk. Heel attent voor mensen met voedselallergiën.

Reizigers die Bistro Julia en Elias bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Bistro Julia en Elias geweest? Deel je ervaringen!