“Gezellig en superlekker”
Beoordeling van Elya - GESLOTEN

Elya
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans, Mediterraan
15 april 2013 beoordeeld

Dit weekend gegeten in Elya, Leuven. Grote keuze aan gegrilde vis-en vleesgerechten, pasta, pizza en kindermenu's. Ik koos voor de heel lekkere visbrochette, vergezeld met 3 sausjes en het was erg lekker. Ook de witte huiswijn is een aanrader. Laatste weekend van de maand ook Jordaanse specialiteiten te krijgen. Goeie service, gezellig restaurant, maar in het weekend best reserveren op voorhand. Een aanrader in de Muntstraat, pal in het centrum.

4 september 2013 beoordeeld

20 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

• Sfeer

Reizigers die Elya bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant