“Onvriendelijke over en opgewarmd eten”
Beoordeling van ViaVia Leuven

ViaVia Leuven
Geclassificeerd als nr. 351 van 456 Restaurants in Leuven
Keukens: Internationaal
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen toe en de ober negeerde ons. Ben dan naar hem gestapt om te vragen waar onze gereserveerde tafel was. Kwam na lang wachten vragen wat we wilden drinken zonder menu te tonen. Hij had zijn mondmasker onder zijn neus en als we hem hierop aanspraken deed hij het helemaal uit en deed stapje naar achteren. Zeer onvriendelijk.
Ook het eten viel tegen. Ik nam het tapasbord, want had zin in de bakbananen. Deze bleken vervangen door asperges met zalm (lust ik niet). Ze hadden minstens kunnen vragen of die switch oke was. De anderen hun eten was duidelijk (niet lang genoeg) opgewarmd en niet echt vers. Wij komen niet terug!

Datum van bezoek: oktober 2020

26 februari 2020 beoordeeld

Het eten is niets bijzonders, maar wel ok.
Het restaurant is ongezellig om te zitten. Het is geschikt om te zitten voor een lunch, maar de prijzen zijn aan de hoge kant om te lunchen.
De bediening is zeer onvriendelijk. Kan niet voor een horecazaak naar mijn mening.

Datum van bezoek: februari 2020
Sicily20, Owner van ViaVia Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

wanneer ben je komen eten ? wat is er ongezellig ? hoe onvriendelijk werd je dan behandeld ??

14 juni 2019 beoordeeld

Ik kom al jaren met veel plezier naar de ViaVia in Leuven; alleen of met vrienden. Het restaurant is open in alle betekenissen van het woord: je kunt binnen of buiten zitten, drinken en lekker eten en de menukaart brengt verrassende gerechten van over heel de wereld. De leuke wereldmuziek schept altijd een vakantiegevoel. Een geweldige chef en vriendelijk barpersoneel. Meer moet dat niet zijn!

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2019 beoordeeld

Een leuke plek... De kaart is ruim, de gerechten zijn vers. Binnen is er aangename wereldmuziek. En als de zon er is, is er het aangename terras.

Datum van bezoek: juni 2019
21 mei 2019 beoordeeld

Wij hebben er goed gegeten. Maar de bediening was helemaal niet vriendelijk. Alle vragen werden beantwoord met een zucht. Het eten viel mee maar duur voor wat het maar is van kwaliteit. Het is er ook niet gezellig zitten. Kantinegevoel. Vooral de onvriendelijke bediening zorgt voor de matige score.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die ViaVia Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In ViaVia Leuven geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.