“Laat je verwennen”

De Dijlemolens
Geclassificeerd als nr. 102 van 454 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
16 augustus 2017 beoordeeld

De uitbater, Kaies Salah, tovert met eenvoudige ingrediënten smaakvolle gerechten voor de gasten. Kom je om een lekker streekbiertje te drinken, ben je steeds welkom op zijn groot terras. Bovendien is de zaak ideaal gelegen voor bezoekers van het Begijnhof, die na het rondtoeren in het Begijnhof, aan rusten toe zijn.

2 juni 2017 beoordeeld

Leuke plaats met een grote viskaart. We waren aangenaam verrast. De menu straalde eerlijke eenvoud uit en smaakte erg lekker.

We kwamen iets te vroeg (vooraleer de kok er was) maar de ober was erg vriendelijk en flexibel en heeft het ons goed naar zin gemaakt.

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tof restaurant met super lekker eten. Heel vriendelijk personeel en een super uitbater. Bij goed weer kan je genieten op het terras. Zeer kind- en babyvriendelijk! Zeker de moeite om hier te komen eten en genieten!

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig aan de Dijle genieten. Onze kindjes zijn er zot van. Ze vragen er nu al zelf naar. Mogen we nog eens naar de Dijlemolens papa. Zeg dan maar nee. En waarom zou ik nee zeggen. Lekker eten, lekker streekbiertje en fijne bediening. Kortom een absolute aanrader!

10 mei 2017 beoordeeld

Super lekker eten voor een hele goeie prijs. Heel gezellig restaurant met een heel aangename sfeer. Goeie en vlotte bediening, heel vriendelijke uitbater en personeel. En niet onbelangrijk: het is er kindvriendelijk!

Reizigers die De Dijlemolens bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In De Dijlemolens geweest? Deel je ervaringen!

;