“Heel lekker vers eten”

Brasserie Foyer
Geclassificeerd als nr. 90 van 428 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
12 oktober 2017 beoordeeld

Kwaliteit-prijsverhouding zit heel goed. Het koninginnenhapje en de wok zijn echt lekker. De bediening is goed en vriendelijk. We hebben niet zo heel lang moeten wachten op ons eten.

Schrijf een beoordeling

9 september 2017 beoordeeld

De zaak is heel eenvoudig, beetje café inrichting, het eten daarentegen is heerlijk en mooi gepresenteerd.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier eenvoudig goed eten. De dagschotel is een aanrader. Tafels en stoelen zijn van hout, typisch cafe-interieur. Toilet is vrij klein en moeilijk bereikbaar voor oudere mensen. Bediening verloopt vriendelijk en vlot. Prijs/kwaliteit zit goed.

22 mei 2017 beoordeeld

Zeer lekker gegeten en gedronken, super vriendelijke kelner en opvallend lage prijzen op die ligging.
WIJ BLIJVEN KOMEN !!!

3 mei 2017 beoordeeld

Met 22 personen gaan lunchen. Heel vlotte en vriendelijke bediening.
Helemaal niet duur! Gaan zeker nog terug.

Reizigers die Brasserie Foyer bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Brasserie Foyer geweest? Deel je ervaringen!