“Leuke plek”

Geclassificeerd als nr. 96 van 430 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
20 oktober 2017 beoordeeld

Heel lieve mensen.
Het is er gezellig, men ziet echt heel de grote markt!
De portie zijn te groot, ik neem altijd alleen een voorgerecht.

Schrijf een beoordeling

18 oktober 2017 beoordeeld

Ook al ligt dit restaurant op de Grote Markt, dit is zeker geen toeristenval. Het eten overstijgt de typische brasserie, maar is dan ook wel een tikje duurder. De gerechten zijn fijn afgewerkt en de salade die ik nam, met coquilles, garnalen, scampi en gerookte zalm had naast de obligate sla nog wat lekkers verstopt, zoals brocolli en venkel.
Het is er gezellig zitten maar helaas is de akoestiek niet zo goed en is er veel rumoer, waardoor een intieme tête à tête wat wordt verstoord.
Zeker de moeite waard om eens te bezoeken, check zeker de suggestie-kaart!

15 augustus 2017 beoordeeld

We wilden al lang eens gaan eten in het kleinste restaurantje op de prachtige grote markt in Leuven, We bestelden een penne carbonara en een lasagne met lamsbolognaise.
Allebei overheerlijk volgens de regels van de kunst. ook vriendelijke service, goede huiswijn, ..we gingen tevreden naar buiten.

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras op een hoek naast gemeentehuis. Vooral bij mooi weer, wat wij dus hadden een leuke gelegenheid.

17 mei 2017 beoordeeld

twee verschillende wraps besteld. Allebei de wraps hadden niet veel smaak, niet gekruid, de vulling was smakeloos. Voor deze prijs had ik ze beter verwacht. Op de bediening was niets aan te merken en de zaak was ook mooi en netjes. Maar ik denk dat er in Leuven betere zaakjes zijn.

Reizigers die Het Moorinneken bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Het Moorinneken geweest? Deel je ervaringen!