Beoordeeld op 11 augustus 2015

An voorziet een fantastisch ontbijt. Heerlijk brood, zelfgemaakte confituur, kaas en hesp, vers fruitsap, yoghurt, fruit, koffie.... Ik kreeg als extraatje zelf een ochtend pannenkoeken, omdat ik niet zo gek ben van hesp en meer houd van zoetigheden.
Het wordt de gasten echt naar de zin gemaakt en je krijgt vakantie op maat.
Heb je geen regenjas of fietskaart mee, dan kan je gerust de hare gebruiken.
Heb je een vraag, dan word je zo geholpen.
De kamers, het toilet en badkamer zijn heerlijk nieuw en fris.

Kamertip: De lavendelkamer blijft fris, al is het buiten heel warm.
Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 juli 2015

Mooie en nette kamer gelegen in een rustige woonwijk. Voldoende ruimte om de auto te parkeren. Er is aan alles gedacht. Fietsen zijn te leen, het is slechts tien minuten fietsen naar de binnenstad van Leuven, en in de B&B is voldoende (toeristische) over de stad Leuven aanwezig. informatie De ontvangst was vriendelijk en het ontbijt was goed en gezond. Een aanrader voor iedereen die in Leuven wil overnachten!

Kamertip: Kamer aan de voorkant krijgt veel daglicht binnen. Raam kan open. Rustige omgeving.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 23 juli 2015

Goede en vriendelijke ontvangst. Er worden tips gegeven voor bezoekjes in de buurt. Zelfs een stadsplan van Leuven krijgen we in bruikleen. Lekker en gezond ontbijt. Alles heel netjes en verzorgd. Parkeermogelijkheid in de doodlopende straat.

Kamertip: Twee kamers op de eerste verdieping. Kamer aan de achterkant heeft zon 's morgens. De andere kamer ligt aan de rustige straatzijde.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 juli 2015

Wij waren op fietsvakantie en hebben een nacht in deze B&B gelogeerd. We werden hartelijk ontvangen en de uitbaatster toonde ons meteen de weg naar boven. Het enige minpunt is dat de badkamer gedeeld wordt met de andere kamer, waardoor je wel duidelijke afspraken moet maken over wie er wanneer doucht. Het ontbijt was heerlijk, alles erop en eraan, meer kan je niet wensen. Heel toevallig bleek de uitbaatster ook nog eens de tante van een vriendin van mij te zijn :)

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 14 maart 2015

Een bijzonder goed adres. Het huis is mooi gelegen in een rustige woonwijk. In een kwartiertje ben je in de stad en komt dan weer in een rustige omgeving voor een aangename nachtrust.
Het ontbijt is zeer goed verzorgd en royaal voorzien.

Datum van verblijf: maart 2015