“Geen aanrader!”

officina clandestina
Geclassificeerd als nr. 119 van 465 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
19 oktober 2017 beoordeeld

We keken beiden enorm uit naar een lekker etentje onder vriendinnen, helaas was de teleurstelling zo mogelijk nog groter... Het duurde even tot we onze bestelling konden doorgeven, voor het aperitief hadden we zelfs zelf al iemand aangesproken... We kozen voor het degustatiemenu van 45p.p. (4gangen). De gerechten waren smaakloos, één was zo slecht dat we er amper van gegeten hebben. De rekening was het enige wat in verhouding wél gepeperd was!

officina c, Proprietario van officina clandestina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Jij en je vrienden waren ook geen verrassing voor mij.
We begrepen vanaf het moment dat jij en je vrienden ons restaurant binnengingen dat je het verkeerde adres had.
Toen je om de kurkuma voor pasta vroeg, moesten we niet wachten om te lachen.

8 september 2017 beoordeeld

Een zaterdagavond met een grote groep hier komen eten.
Om het makkelijk te maken hadden we allemaal het drie gangen menu van 30 euro genomen. Hierdoor kregen we de verschillende maaltijden in grote kommen op tafel gezet. Dat maakte het wel gezellig. De pasta was vers en echt italiaanse gerechten.
Verse pasta met stukjes worst vond ik zelf maar wat sec. Ook spijtig vond ik dat we ons bestek voor alle gangen moesten houden.
De wijn was lekker - en volgens de glazen van Licata Vini.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met hoge verwachtingen gegaan: zin om lekker typisch italiaans te eten.
Heel leuk en fijn personeel; de kaart werd uitvoerig uitgelegd het 4 gangen menu werd gekozen, na overleg met de vrienden want iedereen MOEST hetzelfde kiezen...
De gangen volgden elkaar correct op, doch kwam nooit een "super of waww"
Het was allemaal een beetje te gewoontjes en zeker niet typisch italiaanse kost.
De rekening was daarentegen aanvaardaar.

29 mei 2017 beoordeeld

Op het laatste moment geboekt. Online boeken werkt perfect. Het vier gangen verassingsmenu gekozen. Prettige bediening, Hoogstaand eten en bijzondere wijnen.
Prijs kwaiteit perfect. Het is toch wel iets voor de ruimere beurs.

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met heel veel verwachtingen naar hier, maar de teleurstelling was des te groter. Als je twijfelt om hier te komen eten, kan je beter naar de frituur gaan. Dan zal je nog meer voldoening halen.

Reizigers die officina clandestina bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In officina clandestina geweest? Deel je ervaringen!