“Mooie sushi en uitstekend personeel”
Beoordeling van Sushi Leuven

Keukens: Japans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
1 oktober 2020 beoordeeld

Ruime keuze in gerechten. De bediening informeert je goed bij vragen over de gerechten. De porties zijn toereikend en bijpassende dranken smaken goed en zijn betaalbaar.

Datum van bezoek: september 2020

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben toch al wat sushi restaurants gedaan maar deze steekt er toch wel bovenuit ,héél vriendelijk ontvangen zelf ons tafeltje gekozen en
het was toch vrij druk in de zaak maar snel onze bestelling kunnen doorgeven ,dim-sum van allerlei aard allemaal om het lekkerst ,daarna wok schotel met scampi en noedels ook super lekker ,ik zou graag 5 punten hebben gegeven maar het toilet was niet echt proper en daarom maar 4 .
We komen hier zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2020
13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers eten! We hebben nog nooit zo'n lekkere sushi gegeten in Vlaanderen en dan heb je nog de betaalbare prijzen! Voor eten en drinken in totaal kwamen we op €30 de man. De sushi smaakte en rook zoals het moest. Er was geen enkele onsmakelijke geur, geen typische visgeur die onverse producten normaal afgeven. We hebben een tweepersoons sushiboot besteld voor drie mensen en dat was zeker genoeg voor ons allemaal. In het algemeen hebben we veel gekregen voor wat we betaald hebben. De tonijnceviche is een aanrader! Goede service ook.

Datum van bezoek: juli 2020
30 januari 2020 beoordeeld

Was de eerste keer hier. Bijzonder vriendelijk personeel! Wel lang moeten wachten op onze sushi leuven boot 2 personen 44 of 46 stuks. Dat lijkt veel voor 2 personen maar gaat vlot binnen. Was ok, maar niet top top. Misschien de sushi iets te warm?

Datum van bezoek: januari 2020
9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds lekker gegeten.zeer vriendelijk en attentvol personeel. Niets is te veel. Probeer zeker de sushi.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Sushi Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Sushi Leuven geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.