Gratis annuleren tot 26/05/22
Expedia.comUS$ 90
PricelineUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Beoordeeld op 30 december 2019

...en betaalbaar. Goede snelle vriendelijke bediening, aangename sfeer in een rustieke omgeving.
Aanrader...momenteel de wildsuggesties...Gehakte steak van het huis...salade geitenkaas...biertjes of wijnen steeds goed.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 december 2019

Locatie is top maar de kamer was een absolute flop. Bedden waren schoon maar de badkamer, de muren en vloerbedekking erg smerig, vies douchegordijn, veel vlekken op de muur. Geen aanrader. Ontbijt was overigens helemaal top.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Op datum van 7/10/2019 gaan dineren in La Royale te Leuven. Wij bestellen een goeie fles wijn van 39€ en 3 porties mosselen. Wanneer de mosselen worden geserveerd blijken alle groenten bruin. zie foto in bijlage. Blijkbaar waren dit de laatste porties. Wij hebben dan maar een garnaal kroketten besteld. Ik vindt het echt een schande dat de kok ons dit probeerde voor te schotelen.

Kamertip: Mosselen gaan eten in een echt gespecialiseerd mosselrestaurant
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij kwamen aan op donderdagmiddag, na een kwartier te hebben gewacht kwam er eindelijk iemand van de receptie, deze dame had keurig uitgelegd hoe alles werkte. Wij vol goede moed de kamer op, wat denk je? Een vies tapijt een gedateerde badkamer en 3 eenpersoons bedjes. Deze bedjes zijn zo smal, dat een gevangenis bed nog breder is. Er hing een muffe lucht in de kamer en het was er stik benauwd. Snachts 3 uurtjes geslapen vanwege hitte, maar ook vrachtwagens die begonnen te laden en te lossen om 5 uur Smorgens. Om half 7 rijden er bussen langs en was onze nachtrust verpest. Na een horror nacht naar beneden gegaan voor een ontbijt, simpel maar prima. Locatie prima, eens maar nooit meer!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 april 2019 via mobiele applicatie

Roodbaars met asperges genomen, de vis was van zeer slechte kwaliteit en de asperges waren dun en koud
alsook de borden ... het eten trok op niks en het personeel was niet vriendelijk ... de rekening dat konden ze wel goed peperen ...

Datum van verblijf: april 2019