Gratis annuleren tot 26/05/22
Hotels.comUS$ 91
PricelineUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Beoordeeld op 4 maart 2019

Wij kregen een bongobon voor ons huwelijksjubileum en kozen dit restaurant uit. Wat opviel was de zeer vriendelijke en hartelijk ontvangst met de vraag of we bubbels wilden. Het ontbijtbuffet is degelijk en gevarieerd. Lekker gebakken spek met roereieren. Allerhande broodjes, beleg, ontbijtgranen en alles wat aanwezig moest zijn. Kortom zeer gevarieerd, maar kort bij mekaar. Twee koffiemachines met zeer lekkere koffie. Superlekker was ook het vers gesneden fruit. Bijgevolg voor ons een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 2 februari 2019 via mobiele applicatie

In het centrum van Leuven gelegen hotel. Ruime kamers en schoon. Goed ontbijt met veel variatie. We komen hier jaarlijks en het is altijd een goede plek om te verblijven met het centrum, restaurants en cafés om de hoek.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2018

Dit hotel heeft renovatie nodig. Vooral de badkamer. Deze is echt aan vervanging toe. Er hing een zeer penetrante lucht, douchegordijn niet erg hygiënisch en de rest verouderd. Kamer zeer basic, geen spiegel. Bedden waren wel oké, kussens minder. Ontbijt was prima.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

Heel goed ontvangen, maar een 30 min. moeten wachten om op de kamer te haar , was ook nog maar 10.45U
Zeer vriendelijke ontvangst! Kamers mooi en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Ontbijt zeer gevarieerd. Voor herhaling vatbaar. Is ook dicht bij t station.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Het ontbijt was zeker niet slecht. Ontvangst heel hartelijk. Om 9u (ontbijt loopt in de week van 7-10u) was het spek bv wel al koud. Dat was spijtig. Voor de rest geen megabuffet maar wat er lag was wel vers en lekker. Dus geen hoogvlieger maar zeker ook niet slecht. Hoewel de bon voor ontbijt met bubbels was, werd ons gevraagd of we al dan niet bubbels wilden. Persoonlijk vind ik dat een dikke plus want ik hou er echt niet van en kon dus kiezen voor ontbijt zonder bubbels

Datum van verblijf: september 2018