Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer gezellig en proper hotel. Zeer vriendelijke ontvangst met een glaasje cava. Bagage mocht reeds opgeborgen worden, bij aankomst in het hotel 's morgens. Op wandelafstand van de kerstmarkt. Zeer democratische prijzen.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 december 2019

Net hotel met een prima ontbijt. 10-15 minuten lopen naar het centrum.
Parkeerplaats in de parkeergarage is echt te smal, als je schade aan je auto wil hebben moet je hem hier parkeren. Directie voelt zich niet verantwoordelijk voor de parkeerplaatsen die ze verhuren voor 16 euro per nacht.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019

Deze hotel heeft helaas geen airconditioning in de kamers, wel is er de mogelijkheid om een ventilator met koelelementen beschikbaar bij de receptie. Hotel en kamers waren schoon en ontbijt was goed te noemen, je moet wel op tijd zijn voordat alles op is.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 juni 2019

vriendelijk personeel, nette kamers, lekker ontbijtbuffet, goede ligging, eigen parking(kosten lager dan op straat parkeren), één minpuntje : kleine lift(plaats voor bagage maar slechts voor maximum 3 personen)

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019

Wat een welkome verrassing , een prachtig modern hotel in Leuven met een eigen parkeer garage . Erg vriendelijke ontvangst bij receptie , prima kamer met fijne badkamer . Ontbijt geweldig , vriendelijk personeel en een erg uitgebreid ontbijt met heel veel verse producten . Hier kom je echt niets te kort !!!!

Kamertip: Kamers aan straatzijde heerlijk ruim en rustig .
Datum van verblijf: mei 2019