Beoordeeld op 5 juni 2019

vriendelijk personeel, nette kamers, lekker ontbijtbuffet, goede ligging, eigen parking(kosten lager dan op straat parkeren), één minpuntje : kleine lift(plaats voor bagage maar slechts voor maximum 3 personen)

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019

Wat een welkome verrassing , een prachtig modern hotel in Leuven met een eigen parkeer garage . Erg vriendelijke ontvangst bij receptie , prima kamer met fijne badkamer . Ontbijt geweldig , vriendelijk personeel en een erg uitgebreid ontbijt met heel veel verse producten . Hier kom je echt niets te kort !!!!

Kamertip: Kamers aan straatzijde heerlijk ruim en rustig .
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019

Uitstekend hotel voor een weekendje weg. Niet ver van het centrum, uitstekend uitgebreid ontbijt. Fijne kamers. En uiterst vriendelijk en gastvrij personeel.
Wij hadden kamer 409 naast de lift. Deze kamer ligt aan de achterzijde. Totaal geen hinder gehad van het feit dat de kamer naast de lift is gelegen. Alles is keurig schoon.
De kamer en badkamer waren voor ons wel erg warm. Bij binnenkomst direct deze uitgezet en het slaapkamer open. Deze kon je kantelen en wagenwijd openzetten. Vinden wij ook prettig voor 's nachts. Het ontbijt is uitermate goed. Vers brood om zelf te snijden of verse broodjes/croissants. Diverse soorten vleeswaren en (franse) kaas. Veel keuzes bij het verse fruit, fruitsalade. diverse vruchtensappen, koffie/thee, bubbels. Yoghurt, muesli. Ei op verschillende manier bereid. ook schaaltjes met komkommer, tomaat, olijven, etc.

Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je je welkom voelt en neemt de tijd voor je.

Kamertip: De kamers aan de achterzijde liggen niet aan de straatkant.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Een prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is goed!
Goeie bedden en een zeer goed en uitgebreid ontbijt!
We hadden problemen met wifi en kregen bij het afrekenen daarvoor het parkeergeld van onze rekening afgetrokken.
Voor een weekendje Leuven een prima plek om te verblijven.
Verder erg vriendelijk personeel!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018 via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen van de kamer overviel ons al onmiddelijk teleurstelling. Dit was niet een kamer zoals op de foto. Integendeel, deze kamer is ongezellig en veel te klein. We betaalden 160€/2 nachten wat zelfs teveel is voor een kamer zonder frigo, tv zenders waren ook vrij beperkt,... Er is ook niet echt een gezellige bar (echt niet). Ik kom hier dan ook absoluut niet terug. Als ze kamers willen verhuren via TripAdvisor, dan moeten ze foto's zetten van de werkelijke kamer die ze je geven. Uiteindelijk heb ik mij daar wel door laten leiden/vangen

Datum van verblijf: februari 2018