FindHotel
eDreams
ZenHotels.com
Destinia.com
Beoordeeld op 2 januari 2019

Uitstekend hotel voor een weekendje weg. Niet ver van het centrum, uitstekend uitgebreid ontbijt. Fijne kamers. En uiterst vriendelijk en gastvrij personeel.
Wij hadden kamer 409 naast de lift. Deze kamer ligt aan de achterzijde. Totaal geen hinder gehad van het feit dat de kamer naast de lift is gelegen. Alles is keurig schoon.
De kamer en badkamer waren voor ons wel erg warm. Bij binnenkomst direct deze uitgezet en het slaapkamer open. Deze kon je kantelen en wagenwijd openzetten. Vinden wij ook prettig voor 's nachts. Het ontbijt is uitermate goed. Vers brood om zelf te snijden of verse broodjes/croissants. Diverse soorten vleeswaren en (franse) kaas. Veel keuzes bij het verse fruit, fruitsalade. diverse vruchtensappen, koffie/thee, bubbels. Yoghurt, muesli. Ei op verschillende manier bereid. ook schaaltjes met komkommer, tomaat, olijven, etc.

Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je je welkom voelt en neemt de tijd voor je.

Kamertip: De kamers aan de achterzijde liggen niet aan de straatkant.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Een prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is goed!
Goeie bedden en een zeer goed en uitgebreid ontbijt!
We hadden problemen met wifi en kregen bij het afrekenen daarvoor het parkeergeld van onze rekening afgetrokken.
Voor een weekendje Leuven een prima plek om te verblijven.
Verder erg vriendelijk personeel!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018 via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen van de kamer overviel ons al onmiddelijk teleurstelling. Dit was niet een kamer zoals op de foto. Integendeel, deze kamer is ongezellig en veel te klein. We betaalden 160€/2 nachten wat zelfs teveel is voor een kamer zonder frigo, tv zenders waren ook vrij beperkt,... Er is ook niet echt een gezellige bar (echt niet). Ik kom hier dan ook absoluut niet terug. Als ze kamers willen verhuren via TripAdvisor, dan moeten ze foto's zetten van de werkelijke kamer die ze je geven. Uiteindelijk heb ik mij daar wel door laten leiden/vangen

Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

Hotel op loopafstand van centrum, vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt. Ruime en schone kamer. Zeker een aanrader voor een weekendje Leuven. Wil je informatie over Leuven vraag de medewerkers van het hotel.

Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Met een stel vrienden een nachtje Leuven gedaan. We hadden dit hotel geboekt. Zag er netjes uit. En dit bleek ook allemaal zo te zijn.
We werden vriendelijk ontvangen, naar onze kamers gewezen. De kamers waren schoon en lekker ruim.
Hierna bij de receptie nog wat info gevraagd over Leuven.
De ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt, waar je niks te kort komt.
Kortom een ne t hotel, voor een nette betaalbare prijs