Beoordeeld op 24 juni 2018

Een prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is goed!
Goeie bedden en een zeer goed en uitgebreid ontbijt!
We hadden problemen met wifi en kregen bij het afrekenen daarvoor het parkeergeld van onze rekening afgetrokken.
Voor een weekendje Leuven een prima plek om te verblijven.
Verder erg vriendelijk personeel!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018 via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen van de kamer overviel ons al onmiddelijk teleurstelling. Dit was niet een kamer zoals op de foto. Integendeel, deze kamer is ongezellig en veel te klein. We betaalden 160€/2 nachten wat zelfs teveel is voor een kamer zonder frigo, tv zenders waren ook vrij beperkt,... Er is ook niet echt een gezellige bar (echt niet). Ik kom hier dan ook absoluut niet terug. Als ze kamers willen verhuren via TripAdvisor, dan moeten ze foto's zetten van de werkelijke kamer die ze je geven. Uiteindelijk heb ik mij daar wel door laten leiden/vangen

Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

Hotel op loopafstand van centrum, vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt. Ruime en schone kamer. Zeker een aanrader voor een weekendje Leuven. Wil je informatie over Leuven vraag de medewerkers van het hotel.

Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Met een stel vrienden een nachtje Leuven gedaan. We hadden dit hotel geboekt. Zag er netjes uit. En dit bleek ook allemaal zo te zijn.
We werden vriendelijk ontvangen, naar onze kamers gewezen. De kamers waren schoon en lekker ruim.
Hierna bij de receptie nog wat info gevraagd over Leuven.
De ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt, waar je niks te kort komt.
Kortom een ne t hotel, voor een nette betaalbare prijs

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Op zich een goed hotel, met lekker ontbijt, maar stel dat er een brand in je kamer uitbreekt heb je een probleem... Je zal zelf niet wakker worden aangezien de rookmelder in de gang pas na lange tijd in alarm zal gaan doordat de rook niet onmiddellijk door de kamerdeur naar buiten kan.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken