Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Op zich een goed hotel, met lekker ontbijt, maar stel dat er een brand in je kamer uitbreekt heb je een probleem... Je zal zelf niet wakker worden aangezien de rookmelder in de gang pas na lange tijd in alarm zal gaan doordat de rook niet onmiddellijk door de kamerdeur naar buiten kan.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 december 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven voor een weekendje in Leuven in dit eenvoudige hotel. Mooie ruime kamers met een propere goed uitgerustte badkamer. Super vriendelijk onthaal. Ideale ligging vlakbij het station, het stadscentrum, de musea en de bezienswaardigheden. Geen nachtlawaai. Goed ontbijt. Een aanrader voor een eerlijke prijs. .

Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

Klein hotel in het centrum gelegen. Het ligt aan en rustige straat, tegenover de hulp gevangenis. De lobby ziet er strak uit, dan gangen en kamers zijn oud, maar redelijk onderhouden. Sanitair is netjes, helaas geen thermostaatkraan. Ruimte bij het toilet is wat klein: iemand van 1.90m of langer kan er niet normaal zitten.
Verder adequaat ontbijt.
Al met al wat aan de prijzige kant.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 juli 2017

Prettig verbleven in hotel Binnenhof. De kamer had voldoende ruimte, maar ook niet meer. De ruimtes zijn schoon, maar wel wat gedateerd. Prima douche, maar wel wat lang wachten op warm water. Gek genoeg zijn de leidingen (niet de radiatoren) van de verwarming altijd heet, waardoor het moeilijk is om de temperatuur in de kamer omlaag te krijgen (ook warme plekken in de vloer bijv.). Twee grote openslaande ramen zijn dan wel weer erg prettig. Het hotel is 5 min lopen van het station en met 15 min. wandelen is het hele centrum van Leuven bereikbaar. Er is een (beperkte) parkeergarage.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel B, Receptionist van Binnenhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2017

Beste,

Bedankt om tijd te nemen om uw feedback te geven. We appreciëren dit zeker en doen ons best om het hotel in elk opzicht te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,
Receptie

Beoordeeld op 20 februari 2017

Ideale locatie; ca. 10 à 15 min. lopen van het station.
De Maria-Theresiastraat ligt parallel aan de lange, drukke winkelstraat.
Het personeel is hoffelijk, vriendelijk en zeer behulpzaam.
Er is een lift in het hotel.
De kamer is schoon en netjes. Het warm water in de douche is heerlijk.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en de keuze is groot.
Kortom: geweldig!...en dit alles voor een zeer aangename prijs.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel B, Front Office van Binnenhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2017

Beste,

Bedankt voor uw aardige woorden. We zijn zeer tevreden dat uw verblijf naar wens was! We hopen u een volgende keer opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Karel, Receptie