Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 11 juli 2023 via mobiele applicatie

Pluspunt: super vriendelijke ontvangst. Aan de behulpzame receptionist zal het niet liggen. dit hotel ligt midden in het centrum.

De kamers zijn klein. Geen airco aanwezig dus bizar warm. Geen horren aanwezig dus raam opzetten op eigen risico van muggensteken. De badkamer is vies. Niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kies een ander hotel
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Een weekend leuven in dit hotel.Een goed hotel .De kamers zijn beperkt maar is groot genoeg.Wat wel het geval is de locatie is top.Midden in de stad+een dichte plek bij een parking:Ladeuze.Ontbijt is oke zonder iets meer.Wel heel vriendelijk personeel.Dus een goed verblijfshuis in hartje Leuven.

Kamertip: Ja,als je niet al te veel van luxe houd.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 23 oktober 2021

We konden pas 15.30 inchecken ipv 14.00, omdat de kamer nog niet klaar was. Moesten desondanks wel volle prijs betalen. Kamer op de bovenste etage, waar ik met mijn 1.68 mijn hoofd meermaals stootte aan het schuine plafond. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer en badkamer was erg basic (zeg maar gerust verouderd). Waterwarmte en druk wisselde enorm in de douche. Vanuit de kameringang (waar het tapijt vol vlekken zat) kwam je in de badkamer, waarna je nog weer extra een trap op moest naar het bed. Veel geluid vanuit de stad, maar dat is te verwachten. Glutenvrij ontbijt was erg teleurstellend, 4 droge glutenvrije boterhammen en een klein cakeje. Terwijl het buffet verscheidene broodsoorten, koeken in overvloed had en we weken voor ons bezoek hadden gevraagd om een glutenvrij ontbijt. Nog nooit een hotel gehad die het zo teleurstellend aangepakt had. Volgens mij is het niet ingewikkeld om wat vers afgebakken broodjes te hebben of om ter plekke wat af te bakken.
Prijs van bijna 100 euro was deze kamer absoluut niet waard. Om toch enigszins positief te eindigen: de receptie was uiterst vriendelijk, voorbeeld voor velen. Wel jammer dat de rest van alles dit zo teniet deed.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 maart 2020

Centraal gelegen op de mooiste straat van Leuven en vlakbij alle bezienswaardigheden. Vriendelijke ontvangst en leuke kamer, uitgebreid ontbijt in prachtige ruimte geserveerd, genoten van een top weekendje!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 9 september 2019

Ruim voldoende en zeker voor herhaling vatbaar!! Fijne propere kamers en erg vriendelijk personeel. Perfect ontbijt en dat alles in het centrum! Parkeergarage om de hoek waar je ook nog korting op krijgt ! Wat wil je nog meer !

Datum van verblijf: september 2019